annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

Ik heb eerst een mail gestuurd wat de verzendkosten zijn naar Nederland. kreeg als antwoord : normale verzendkoste.


dus ik dacht doe een kleine bieding van 0.01 er op maar toen stond er in eens 110,- verzendkosten. heb haar meteen een mail gestuurd wat dan volgens haar normale verzendkosten zijn.


normaal vanuit dat land naar Nederland hebben de andere aan bieders voor 15,- verzendkosten naar Nederland.



Ik heb haar meteen een paar keer een mail gestuurd dat als ze niet normale verzendkosten rekent wil ik het annuleren.


6 uur voor dat hij eindigt kreeg ik een mail dat de verzendkosten 110,- zijn.. Dus wilde ik annuleren, maar dat ging niet omdat het binnen de 12 uur viel.


Dus je raad het al niemand heeft geboden behalve ik.


Ik heb haar meteen een mail gestuurd dat ik de koop wil annuleren, maar ze reageert niet. Nu heeft ze een geschil geopent. Help wat moet ik doen?????????


Je hebt nog niet gestemd in deze poll. Gebruik het onderstaande formulier om je stem uit te brengen.


Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

het_regent
Community-lid

U wilt een duur item voor 1 cent kopen.


Zoals u weet gaat voor niets de zon op.



Dit soort items kosten ongeveer 100 euro en 110,01 inclusief verzending is dan bijna goed.



De verkoper geeft ook aan dat er alleen verzonden wordt naar Spanje en Portugal.



Bericht 2 van 2
laatste antwoord