annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Quiz Thread

Een nieuwe thread die misschien de duizend kan halen.

Gebruiksaanwijzing: hieronder komt een quizvraag. Iedereen kan meedoen. De eerste die het juiste antwoord plaatst, mag als volgende een vraag stellen. Enzovoort.
Houd je van kwis, speel dan mee!
Bericht 1 van 9.964
laatste antwoord
9.963 ANTWOORDEN 9.963

Quiz Thread

:O:|
emilie en abn schrijf je ook nog ;-)(foutje van mij: het was jouW keuze).

maar goed, leuk gevolgd dan hier en niet eens een quizz-vraag.

geweldig en dan nu die haast van mij (maar ik heb een luize leven hoor, ik kan ook nog dingen uitstellen als ik wil 😉 doen wat ik wil, tot op zekere hoogte, niet te versmaden hoor zoiets 🙂

maar ga verder met ut volgende vraagje en geeft aan wat ut gebruikelijke dialect is mocht een ander mee willen 🙂
Bericht 2981 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

doen 😉
Bericht 2982 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

30 kilometer nee hoor ik ben geboren op 4 kilometer van waar ik woon maar het is een heel groot verschil.
Op zich allemaal neder duits.

http://forums.ebay.nl/thread.jspa?forumID=29&threadID=5552 Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2983 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Vanwaar die laatste link

Photobucket
Bericht 2984 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

nu, ik ken grote verschillen in dialect en dat was soms minder dan 15 kilometer.

zelfs dat mensen 40 jaar woonden in een gat en er werd nog over gezegd, maar dien dieje is neit een echte ******* mens, die komt uit *******.

nu maar verder met de quizz, wat een vervuiling van dit draadje ;-). fijne avond en moeilijke vragen wens ik u.
Bericht 2985 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

http://nds.wikipedia.org/wiki/Nedderlandsche_Spraak Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2986 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

nu, ik ken grote verschillen in dialect en dat was soms minder dan 15 kilometer.

zelfs dat mensen 40 jaar woonden in een gat en er werd nog over gezegd, maar dien dieje is neit een echte ******* mens, die komt uit *******.

nu maar verder met de quizz, wat een vervuiling van dit draadje ;-). fijne avond en moeilijke vragen wens ik u.
Bericht 2987 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

excuus, dubbel, fijne avond verder en ik zie je hebt al vraagjes, nu nog een quizz vraag 🙂
struweel
Bericht 2988 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Wat denk je J?? Emilie
Bericht 2989 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Tis hier toch geen naaikransje!! Emilie
Bericht 2990 van 9.964
laatste antwoord