annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen

Kan wel inloggen, maar als ik naar Mijn Ebay ga vraagt hij opnieuw ww en zegt dan dat het fout is. Zo raar. Heeft hier nog iemand last van??

 

grtjs Tiny

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Inloggen

stond in een persoonlijke mail, als onderdeel van diverse antwoorden op vragen, die ik gesteld had.  

Ik weet niet, wat ik me erbij moet voorstellen ..........................................

 

Bij de algemene Ebay-medelingen staat nu:

 

24 augustus 2013 | 14.32 uur

Op 23 augustus vanaf 08:45 tot 15:00 hebben verschillende eBay-sites en klantenservice platformen rond de wereld tijdelijke storingen ervaren. Deze storingen waren het gevolg van technische problemen die zich hebben voorgedaan tijdens geplande onderhoudswerkzaamheden.

Wij hebben de belangrijkste technische problemen opgelost en alle eBay-sites en klantenservice functies zijn weer beschikbaar met bijna 100% functionaliteit. We zijn nu bezig om aanvullende bescherming in het onderhoudsproces te implemeteren om soortgelijke situaties te voorkomen.

Wij kunnen u verzekeren dat tijdens dit incident geen persoonlijke gegevens in gevaar waren.

Verkopers die werden beïnvloed door deze storing worden gedekt door ons beleid voor systeemstoringen. Wij zullen deze verkopers in de komende dagen meer informatie over de toepasselijke crediteringen geven.

Onze hoogste prioriteit is om de beste ervaring aan onze kopers en verkopers te leveren. Wij begrijpen de hoge verwachtingen van onze community betreffende ons platform en het spijt ons ten zeerste dat we gisteren niet hebben kunnen voldoen aan deze verwachtingen.

Wij bedanken u dat u lid bent van de eBay community.

Met vriendelijke groet,

Het eBay-Team

Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Ben benieuwd hoe ze eventuele schade willen vaststellen. Wel had ik sterk de indruk dat er bar weinig werd geboden vergeleken met anders. Maar, of dat door de storing kwam?

Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Inloggen

ik ben ook benieuwd, maar heb niet al te hoge verwachtingen, aangezien ik een ander geschil met EBAY heb over mijn korting van 10%, waarop ik al maanden recht meen te hebben en die ik dank zij een hele strijd eindelijk over de laatste maand heb gekregen.

 

Mijn geschil zou nu bij Ebay in Ierland liggen ?????

 

Maar............. ik geef het niet op en blijf mailen en bellen.

 

 

 

 

 

Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Inloggen

hier vind je het beleid van Ebay:

 

http://pages.ebay.nl/help/policies/everyone-outage.html

Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Lees vooral de laatste alinea:

 

Gepland onderhoud

Af en toe schakelt eBay het systeem uit voor bijvoorbeeld periodiek onderhoud. Deze geplande tijd valt niet onder dit beleid. Aanbiedingen die tijdens gepland onderhoud aflopen of op een andere manier negatief worden beïnvloed worden niet verlengd. Er zullen ook geen crediteringen worden gedaan, zelfs niet als bieders geen bod meer kunnen uitbrengen voordat de aanbieding is afgelopen.

 

Ebay spreekt over een storing en over gepland onderhoud. Als zij dat laatste volhouden, staat iedereen met lege handen en komen zij dus weg zonder enige compensatie.

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Ik heb het Ebay-nieuws er nog even op nagelezen:

 

***Gepland onderhoud voor deze week***

 

15 augustus 2013 | 13.10 uur

Beste eBay-leden,

De eBay en PayPal systemen krijgen een algemene onderhoudsbeurt op maandag 26 augustus van ongeveer 8.00 tot 10.00 uur. Tijdens deze onderhoudswerken kunnen sommige functies van de eBay en PayPal sites tijdelijk onbeschikbaar zijn of trager werken. We verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het eBay-team

 

Over het geplande onderhoud op 23/08/2013 wordt met geen woord gerept. Dat geeft te denken. Of heb ik iets gemist?

 

Het lijkt me overigens ook beter de planning van onderhoud op een andere plaats duidelijk weer te geven, bijv. op de openingspagina. 



Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Er is elke vrijdag onderhoud en soms werkt de site niet meer goed na dat onderhoud, daar is het onderhoud voor.

Geld terugkrijgen van eBay is een lastige excercitie. Daar houden ze niet van.

Bericht 17 van 17
laatste antwoord