annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen

Kan wel inloggen, maar als ik naar Mijn Ebay ga vraagt hij opnieuw ww en zegt dan dat het fout is. Zo raar. Heeft hier nog iemand last van??

 

grtjs Tiny

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Inloggen

Anonymous
Niet van toepassing

Ja, sinds vanochtend heb ik hetzelfde probleem. Er zou wel onderhoud plaats vinden van 8.00 - 10.00 uur.

Bericht 2 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Ja ik ook. Moet wat betalen en elke keer moet ik opnieuw inloggen, en dat gaat niet.

Bericht 3 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Oke, gelukkig ligt het dus niet alleen bij mij Man Boos

Bericht 4 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Dag. Zelfde probleem aan deze kant. Ik heb heel even kunnen inloggen vanochtend vroeg, werd er uitgemikt en nu nog geen succes. Moet echt inderdaad het Ebay onderhoudsplan zijn dat uitloopt. Pech kennelijk... wachten....

Bericht 5 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Het inloggen lukt mij helemaal niet. E-bay is stuk vandaag.

 

Bericht 6 van 17
laatste antwoord

Inloggen

*verbazing* en toch weet E-bay mijn username.

Bericht 7 van 17
laatste antwoord

Inloggen

23 augustus 2013 | 12.15 uur

Er worden momenteel geplande onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd op het eBay-systeem. Deze werkzaamheden duren echter langer dan verwacht. Tijdens deze onderhoudsperiode zijn bepaalde functies op eBay mogelijk langzamer of tijdelijk niet beschikbaar. U hoort binnenkort van ons zodra we meer informatie hebben en acties hebben ondernomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Het eBay-team

 

Ik dacht: moet je ook niet net voor de middagpauze en nog wel op vrijdag aan beginnen. 

 

Maar het bleek een wereldwijd probleem te zijn geweest.

 

Een beetje meer openheid over dit probleem zou geen kwaad kunnen; zie de Algemene mededelingen onder EBAY-nieuws. 

 

De rest van de dag lag ook het Discussieforum eruit. Toeval ???

Bericht 8 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Nog een aanvulling, die ik kreeg van de Ebay helpdesk:

 

Allereerst onze excuses voor het ongemak wat u gisteren heeft ervaren, ik kan me goed voorstellen dat het vervelend voor u moet zijn geweest om op deze manier te handelen. Binnenkort ontvangt u een email waarin uitgelegd wordt op welke wijze u in aanmerking kunt komen voor een creditering van het ervaren ongemak.

 

In de gaten houden dus.

 

 

Bericht 9 van 17
laatste antwoord

Inloggen

Die mail heb ik niet gehad... Is het een algemene mail of een reactie op een schrijven van u? Zou wel netjes zijn!

Bericht 10 van 17
laatste antwoord