- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-08-2013 20:00
stond in een persoonlijke mail, als onderdeel van diverse antwoorden op vragen, die ik gesteld had.
Ik weet niet, wat ik me erbij moet voorstellen ..........................................
Bij de algemene Ebay-medelingen staat nu:
24 augustus 2013 | 14.32 uur![]()
Op 23 augustus vanaf 08:45 tot 15:00 hebben verschillende eBay-sites en klantenservice platformen rond de wereld tijdelijke storingen ervaren. Deze storingen waren het gevolg van technische problemen die zich hebben voorgedaan tijdens geplande onderhoudswerkzaamheden.
Wij hebben de belangrijkste technische problemen opgelost en alle eBay-sites en klantenservice functies zijn weer beschikbaar met bijna 100% functionaliteit. We zijn nu bezig om aanvullende bescherming in het onderhoudsproces te implemeteren om soortgelijke situaties te voorkomen.
Wij kunnen u verzekeren dat tijdens dit incident geen persoonlijke gegevens in gevaar waren.
Verkopers die werden beïnvloed door deze storing worden gedekt door ons beleid voor systeemstoringen. Wij zullen deze verkopers in de komende dagen meer informatie over de toepasselijke crediteringen geven.
Onze hoogste prioriteit is om de beste ervaring aan onze kopers en verkopers te leveren. Wij begrijpen de hoge verwachtingen van onze community betreffende ons platform en het spijt ons ten zeerste dat we gisteren niet hebben kunnen voldoen aan deze verwachtingen.
Wij bedanken u dat u lid bent van de eBay community.
Met vriendelijke groet,
Het eBay-Team