annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Bump.
Bericht 51 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo, de eerste schooldag van het nieuwe jaar, en een moeite dat ze hebben met wakker worden die kleine apen. haha. Gisteravond is ton uit overschie de doos met balpennen wezen op halen, keurig op tijd. Eindelijk weer eens een koper die zijn afspraken na komt. Bedankt Ton en veel plezier met de pennen. In middels is ook geboden op de doos met happy meal figuren, ja de laatste dagen gaat het in eens weer goed met het aantal biedingen zowel hier als op qoop. De mexicaanse LP van de abba zangeres is inmiddels ook bij de nieuwe eigenaar aangekomen. En er is ook geboden op de dubbel LP van abba. Ik had nog een handje vol prepaid kaarten en die heb ik er van de week maar eens op gezet, in middels zijn er 5 van verkocht. Ik zal het toch missen dat verkopen op ebay. Maar ja, het is niet anders. Het magazijn moet leeg en dan kan ik dat kamertje eindelijk voor Kelly gaan inrichten.
De opbrengst van de veilingen gaat in het kinderkamerpotje en ik moet zeggen, het gaat harder dan we dachten dus konden we eind december ook er van gezellig met zijn 4en naar Bassie en Adriaan. Maar de rest gaat echt voor verf, behang en wat meubeltjes gebruikt worden.
Er staan nog steeds beer in het blauwe huis meubels op ebay.com . Maar ja Kelly is nu meer met bob de bouwer bezig. En een bob de bouwer bed? Andere kinderen hebben van die handige vaders die dat dan zelf timmert en zaagt. Ik kan dat niet, ik timmer op mijn handen en zaag in mijn rug. Gelukkig kan ik weer andere dingen wel.
Nou mensen de laatste hap brood en dan ga ik de trommeltjes vullen, die ze mee naar school moeten nemen. Beer in het blauwe huis trommels gekocht op ebay. Morgen ochtend naar de crematie van Oom Koos ( schoon broer van mijn vader) 86 jaar is hij geworden, hij was slager van beroep. Grote sterke man. Moge hij ruste in vrede.
En zelf ga ik woensdag dan weer werken. Dat wordt wel even wennen want ik krijg een nieuwe werkplek, zelfde kamer, maar een paar meter verder. Bij het raam. Eindelijk krijg ik een bureau bij het raam! Er zal een nieuwe wereld voor me open gaan. Dag licht, als ik er maar tegen kan.
Bericht 52 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo de laatste weken zijn in gegaan. Morgen de laatste verzameling uploaden en activeren. Dan staat alles wat ik nog te koop heb in een keer in mijn ebay winkeltje.
Mijn vrouw is naar het werk, vandaag staat ze achter de hapjes en drankjes bar bij de speeltuin vereniging, er is een ontspannings middag, kaarten dus, en zij bakt de tosties, smeert de broodjes, hakt de kaas etc etc.
Om 3 uur is ze klaar en dan gaat ze nog even naar de parabeurs in het F-stadion.
Er ligt een rollade in de magnetron te draaien. Ontdooi stand hoor, dus geen paniek. Nog 40 minuten draaien en dan kan hij in de pan.
Het is een lekkere grootte rollade. Wij halen de draad er af, hakken hem in twee stukken en dan hup in de suddertjes pan. Dat wordt weer smullen de komende dagen.
Mijn zoontje Reinier komt net met het spel Boris en Bibi op de boerderij aan zetten, je speelt het met de pc en op een karton met houten beestjes op tafel.
De pc wordt dan gebruikt als dobbelsteen zal ik maar zeggen. Er zijn wel een paar blauwe koeien zoek, maar dat mag de pret niet drukken. Hij wil dat ik mee kom spelen. En ik had net even willen gaan snuffelen op ebay.
Nou ja, nixs aan te doen, dan straks maar. Het ventje is het na een uurtje toch wel zat. ( en ik ook ).
Bericht 53 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoi Ronald,

Als je weggaat van eBay, wil je dan misschien wel deze stukjes blijven schrijven? Ik vind ze zo leuk!
Bericht 54 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

natuurlijk ga ik door met stukjes schrijven alhier. Tenminste.... als deBelevenissenVan door de Ebay censuur boys/girls niet wordt weggehaald. Maar dat zou me verbazen. Ik ga niet helemaal weg van ebay, ik blijf gewoon lid, en zal nog vaak komen neuzen. Want de dingen die wij verzamelen vinden we meestal op duitsland. Dus dat zit wel goed.
Vandaag voor het eerst weer gaan werken, eerst het bureau bij het raam leeg en schoon gemaakt ( Wat een broodkruimels Danny Foei! ) De metalen plaat terug gehangen voor de ventilator. En toen mijn pcs en spullen naar de nieuwe plek gebracht. Alles aan gesloten en gelukkig het werkte nog. De oude pcs even in de venster bank gezet. En daar kreeg ik commentaar van mevrouw EY, "CAN YOU PUT THE PCS SOMEWHERE ELSE? ITS BLOCKING THE VENTILATION" AaiOeiJoei. Zucht. Iedereen gilt over de koude wind uit die rooster iedereen legt er zo veel mogelijk boven op en KouKleun EY die..... Ach ja. De hele zooi los op mijn oude bureau gezet en klaar. Dat zoeken de jongens van de hardware afdeling maar uit. Gebeld naar kantoor in Rijswijk dat ik weer beter ben... "Dat moet voor 9 uur smorgen hoor Ronald." Oh, zijn jullie er dan al voor 9 uur smorgens? Iedere keer weer die zelfde discussie, Ik meld me ziek als is ziek wordt, en beter als ik weer ga werken. En of dat om 8 uur smorgens is of om 11 uur of om 15 uur.. SOWHAT.
Vervolgens tussen de middag mijn kerstpakket eindelijk op gehaald. Het was zoek geraakt in december en nu kon ik het eindelijk halen.
Kreeg een mooie doos. In de trein maakte ik hem open.... Zit er niet alles in wat ik besteld heb.... Gek wordt je dan. Alleen maar het pinguinwiebel spel. Dus ik mobiel bellen dat de wekker radio er niet bij zat. En mijn luxe aansteker. Zo zoeken het uit. Smiddags belden ze terug. Het was op gelost... Er stond NOG EEN DOOS met mijn naam er op. Dus ik om 4 uur weer naar Rijswijk. En ja hoor daar waren mijn wekker radio en aanstekertje. PFFFFFF. We mochten dit jaar zelf onze kerst pakketten samen stellen via een internet site. Leuk!
Nou de aansteker gaat naar mijn schoonvader (die rookt) de wekker radio wil mijn vrouw , want de hare is al zo oud, en het wiebel spel is voor de kinderen. En ik mag de twee lege dozen hebben. Die komen vast nog wel van pas met al die spulletjes die ik verkoop op internet.
Morgen ochtend komt een aardige meneer nog twee LPs op halen. En er gaan weer 4 pakketjes op de post.
Verder op het werk bezig geweest met fastseller. Ik kreeg een access programma via email van c_nl ( ik weet niet of ik zijn naam hier vol uit mag zetten ) en dat heb ik getest. Mooi en duidelijk. Daar ga ik de komen de dagen eens verder mee. Wat veilingen er in en dan op slaan als txt bestand en dan uploaden naar die W***B**.nl site. En dan activeren. Ik ben benieuwd of het goed gaat. Voorlopig heb ik er met de hand een stuk of 15 items aan geboden. Maar er is nog niets geboden daar. Maar ja ibazar is ook met nixs begonnen.
Alle veilingen die nu op E staan, heb ik gecopyeerd naar Q. Die worden dan volgende week actief. Spannend.
Nou. morgen weer werken. Telefoon dienst. Dus dat wordt weer lachen met al die windows2000 machines die helemaal vast lopen als je print naar een port die er niet is........ En dat er dan een administrator langs moet om het op te lossen. HAHAHA. Diep droevig is het.
Maar Clown Bassie zei het al. wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.
Bericht 55 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sorry voor de kruimels, maar ja dat zal wel van al die traktaties komen die in de loop van de tijd langs kwamen en dan de rotzooi van mijn voorgangers uiteraard. Maar ehhh leuk dat je doorgaat met "De belevenissen van"
Bericht 56 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De LPs zijn opgehaald en de nieuwe eigenaar was er heel tevreden mee.
Binnen kort komt iemand ook nog een doos Happy Meal figuren ophalen. En ik er wordt nog steeds leuk geboden , zowel op E als op Q.
Op de nieuwe veilingsite WB heb ik nog niets verkocht. Het access programma om offline een fastseller document aan te maken werkt prima, maar ik heb nog geen tijd gehad het in te vullen. Misschien volgende week, of nog beter, laat ik maar wachten tot al mijn huidige veilingen op ebay afgelopen zijn. Spaart weer dubbel werk uit.
Inmiddels een volle week gewerkt en al aardig gewend aan mijn nieuwe bureau. Bij de deur is nu een balie gemaakt. Na 4 jaar is mijn suggestie eindelijk gerealiseerd. Ach ja.
Ik heb een doos met verzamel cds binnen gekregen , voornamelijk nederlands talig. Leuk joh. Die ga ik natuurlijk allemaal op Q zetten, je tikt je helemaal gek met verzamel cd's, maar na een dag waren er al een paar verkocht met GelijkQoopen. Dus er is toch belangstelling voor. En waarom ook niet Nederlands talige muziek kan best leuk zijn en er zijn hele hordes fanns.
Dat is misschien wel wat. RONALD THE DUTCHIE for all your dutch music.
En dan allemaal van die PiratenMuziek te koop zetten, voor Hollanders in den Vreemde of OverZee, die de Zuiderzee Ballade nog eens willen horen. Zakje hagelslag bij iedere bestelling..... Hmmm, ik maak nou wel een geintje, maar misschien zit er nog wel echt wat in ook.
Zou best wel eens kunnen slagen. Maar het is vandaag vrijdag en dan zeg ik altijd "het is gelukkig bijna Maandag." Dus tot veils allemaal maar weer.
Bericht 57 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Morgen verlopen mijn laatste kavels op ebay, die ik nog heb kunnen aanbieden zonder aanbiedings kosten. Er zijn er aardig wat van verkocht en de komende weken ben ik nog wel even bezig met verzenden en afhandelen. De kavels waar ik van overtuigd ben dat er interresse voor is heb ik in middels op Q staan. Het komende weekend zal ik bezig zijn met de tijdschriften en boeken naar de container te dragen. Want er zijn nogal wat zaken die er lang op hebben gestaan, en niet werden verkocht. Waarom niet is mij een raadsel, maar het kamertje moet nu echt leeg. Dus dan maar naar de vuilnisman er mee.
Op de overloop komen straks twee kasten en daar in ga ik alles neer zetten wat nog op de veiling staat. Als je eenmaal begint met leeg ruimen kom je van alles tegen. Dat weet ik nog van mijn verhuizingen. Mijn schoon vader neemt over een paar weken wat dagen vrij en komt dan een vloertje leggen op de zolderruimte, dan kunnen de spullen die we niet direct nodig hebben ( kerstspullen, dozen met overtollig servies goed, etc etc ) daar boven op. Met een beetje geluk en aanpoten komt dan voor de zomer het tweede kinderkamertje af. O.K. ik heb dan geen 'magazijn' meer, maar wel twee gelukkige kinderen.
Vandaag ook op ebay een belangrijke stap genomen: ik heb mijn ebay winkeltje gesloten. Nu heb ik weer net als de meeste mensen alleen een overmij pagina over. En daar doe ik het dan maar mee.
Bericht 58 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo, de laatste veilingen zonder aanbiedings kosten zijn verlopen. Mijn winkeltje is weg en het aanbod leeg. Ik heb de overmij pagina aangepast, en er gelijk een aantal hoesjes op gezet van verzamel cds die ik net heb ingescand. Staat wel zo kleurig allemaal. Vanaf vandaag moet ik weer stempelen in het openbaarvervoer. Ik had een ov jaar kaart van de zaak, maar de NS ( "klantvriendelijk" ) had me geen verleng formulier gezonden. Na enig bellen, kreeg ik er als nog een, maar dus te laat om de kaarten op elkaar te laten opvolgen. Ik moet nu 7 werkdagen kaartjes kopen en stempelen. Nu maar hopen dat mijn werkgever de door mij door gezonden accept op tijd betaald aan de NS anders kom ik straks nog op de lijst van wanbetalers.
Maar goed, als je dan na jaren in eens weer kaartjes moet kopen en na denken over het aantal zones dan valt dat niet mee.
Wat kost nou een ritje met de bus van Oud IJsselmonde naar Kralingse Zoom? Wel geteld 3 haltes!, Een ritje van 5 minuten over de Briennenoord brug.... Nou dat zijn dus 3 zones ( 4 strippen ). En wat kost dat nou? ff rekenen ik heb een grote stippen kaart, 45 strippen voor 18.30 ehhu 40.6 cent er strip, het ritje kost dus 1.62 Euro.
is wel drie gulden zestig !!! O.K. daar heb je geen taxi voor toch, maar voor zo'n kort ritje, toch wel veel geld. Nou dan nog met de treiin naar den haag. Ook al schrikken, 5 kaartjes, tweedeklas, retour, zonder datum, rotterdam-denhaag. 30 euro 40 cent. ZOOOOO T-(ziekte) meer dan 66 gulden voor 5 retourjes. Nou nou nou. en dan in den haag ook weer met de tram ( twee strippen) . wat kost me dat per dag, ik hou er over op. De baas betaald het terug dus ik zie wel.
Maar goed mensen, hebben jullie enig idee wat een ov jaarkaart ( 1e klas ) tegen woordig kost? MEER DAN 4400 EURO. Pffff. Daar moet ik heel wat verzamel cds voor verkopen als ik dat zelf zou moeten verdienen. Verzamel cds? Jawel, ik heb een doos vol verzamel cds gekregen. Veel nederlands, maar ook jaren 60 en 70. Ik scan me rot. En al die titels overtikken, maar goed er staan er nu ruim 60 van op Q en er wordt al op geboden ook. Gelukkig maar, want je moet er niet aan denken dat je al die moeite voor nixs doet. toch?
Prettige dag maar weer, ik ga straks een lekker broodje halen.
Bericht 59 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dus als ik het goed begrijp verkoop je nu via je pagina op eBay zonder aanbiedingskosten?
Creatief hoor!
Bericht 60 van 1.216
laatste antwoord