Morgen verlopen mijn laatste kavels op ebay, die ik nog heb kunnen aanbieden zonder aanbiedings kosten. Er zijn er aardig wat van verkocht en de komende weken ben ik nog wel even bezig met verzenden en afhandelen. De kavels waar ik van overtuigd ben dat er interresse voor is heb ik in middels op Q staan. Het komende weekend zal ik bezig zijn met de tijdschriften en boeken naar de container te dragen. Want er zijn nogal wat zaken die er lang op hebben gestaan, en niet werden verkocht. Waarom niet is mij een raadsel, maar het kamertje moet nu echt leeg. Dus dan maar naar de vuilnisman er mee.
Op de overloop komen straks twee kasten en daar in ga ik alles neer zetten wat nog op de veiling staat. Als je eenmaal begint met leeg ruimen kom je van alles tegen. Dat weet ik nog van mijn verhuizingen. Mijn schoon vader neemt over een paar weken wat dagen vrij en komt dan een vloertje leggen op de zolderruimte, dan kunnen de spullen die we niet direct nodig hebben ( kerstspullen, dozen met overtollig servies goed, etc etc ) daar boven op. Met een beetje geluk en aanpoten komt dan voor de zomer het tweede kinderkamertje af. O.K. ik heb dan geen 'magazijn' meer, maar wel twee gelukkige kinderen.
Vandaag ook op ebay een belangrijke stap genomen: ik heb mijn ebay winkeltje gesloten. Nu heb ik weer net als de meeste mensen alleen een overmij pagina over. En daar doe ik het dan maar mee.