De LPs zijn opgehaald en de nieuwe eigenaar was er heel tevreden mee.
Binnen kort komt iemand ook nog een doos Happy Meal figuren ophalen. En ik er wordt nog steeds leuk geboden , zowel op E als op Q.
Op de nieuwe veilingsite WB heb ik nog niets verkocht. Het access programma om offline een fastseller document aan te maken werkt prima, maar ik heb nog geen tijd gehad het in te vullen. Misschien volgende week, of nog beter, laat ik maar wachten tot al mijn huidige veilingen op ebay afgelopen zijn. Spaart weer dubbel werk uit.
Inmiddels een volle week gewerkt en al aardig gewend aan mijn nieuwe bureau. Bij de deur is nu een balie gemaakt. Na 4 jaar is mijn suggestie eindelijk gerealiseerd. Ach ja.
Ik heb een doos met verzamel cds binnen gekregen , voornamelijk nederlands talig. Leuk joh. Die ga ik natuurlijk allemaal op Q zetten, je tikt je helemaal gek met verzamel cd's, maar na een dag waren er al een paar verkocht met GelijkQoopen. Dus er is toch belangstelling voor. En waarom ook niet Nederlands talige muziek kan best leuk zijn en er zijn hele hordes fanns.
Dat is misschien wel wat. RONALD THE DUTCHIE for all your dutch music.
En dan allemaal van die PiratenMuziek te koop zetten, voor Hollanders in den Vreemde of OverZee, die de Zuiderzee Ballade nog eens willen horen. Zakje hagelslag bij iedere bestelling..... Hmmm, ik maak nou wel een geintje, maar misschien zit er nog wel echt wat in ook.
Zou best wel eens kunnen slagen. Maar het is vandaag vrijdag en dan zeg ik altijd "het is gelukkig bijna Maandag." Dus tot veils allemaal maar weer.