annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

Re: De Belevenissen van:

Modern Talking uit elkaar, concerten afgelast.
Diep geschokt en heel verdrietig zijn we. Dat Modern Talking (wederom) uit elkaar gaat, was voor ons heden ochtend al schrikken. Maar zojuist kregen wij een email binnen van Arena Oberhausen dat ook dit concert is afgelast. Maanden hebben we naar dit uitje uit gekeken. Veel geld betaald voor de kaarten, hotel, de reis gepland, afspraken gemaakt, vrij gevraagd, kinder-op-pas geregeld. En nu horen we dus dat het niet door gaat. De kaartjes kunnen we inleveren op het voorverkoop adres, maar wij hebben onze kaarten via internet gekocht bij de arena zelf. Dus we moeten zo-wie-zo naar oberhausen om ons geld terug te krijgen. Voor het hotel hebben we dan wel een annulerings verzekering, maar ja, geld kost het je toch.
Wat een teleurstelling. Dat ze hun fanns zo in de steek laten. Schande.
U mag het rustig weten, ik ben even naar de wc geweest om een traantje weg te spoelen.
Bericht 141 van 1.216
laatste antwoord

Ronald,

Vind het ook heel erg dat het op deze manier gebeurd. Precies in het begin van een reeks concerten, die nu dus op het concert in Berlijn na allemaal afgelast zijn.

Hopelijk komen jullie er weer snel overheen, over deze zware teleurstelling.

Groetjes Danny
Bericht 142 van 1.216
laatste antwoord

Volgens de annulerings verzekering krijgen we maar 25% van de hotel kosten terug. We hebben 140 euro betaald, dus reken maar uit.
De afgelasting van het concert kost ons dus 105 Euro hotel kosten.
En we hebben natuurlijk voor het bestellen van de concertkaarten, overboekings kosten en verzend kosten betaald. We krijgen alleen de nominale waarde van de kaarten terug. Die moeten we aangetekend aan opzenden naar Oberhausen. Dat kost dus ook weer geld. Waar we helemaal niets voor hebben. Daar hadden we heel wat leuke mt spullen van kunnen kopen. Ik vindt het niet erg geld uit te geven waar je wat voor terug krijgt. "Beter goed besteed dan roest in je zak" zeiden we vroeger al. Maar nu krijgen we er dus niets voor.
Het ergste vindt ik nog dat het dagje uit, dus helemaal niet door gaat. Voor de oppas komt het wel beter uit want twee kinderen in huis terwijl je angina hebt is ook niet alles.
Effin, we ploeteren de komende dagen door en zaterdag gaan we gezellig naar de markt in rotterdam. Even de geest verzetten.
In gedachten plannen we nu een reisje naar de Kaufhofs in Krefeld, want daar gaan we over een paar weken naar toe.
De adres gegevens van het MT horloge zijn binnen, en het geld over gemaakt. Binnen kort hebben dus een bohlenwatch. Ha. Spannend.
Ik heb de 8mm film spullen maar in de herhaling gezet en inmiddels is er een bod uitgebracht op het projectie scherm. Nu de rest nog....
Bericht 143 van 1.216
laatste antwoord

Gewoon blijven lachen, ik zit op kantoor en lees een boek over office xp. Blijk je van uit word direct te kunnen mailen. Ha. En ik maar steeds bijlages maken of knippen en plakken. Hmmm. Maar ja, of deze functie ook in word97 zit dat ik thuis heb.... Vanavond maar eens bekijken. Zou office xp eigelijk draaien op win98? Blijft er wel weinig schijf ruimte over denk ik, op mijn verouderde bakje.
Nou ik laat het maar zo als het is. Heb me er tot nu toe aardig mee weten te redden. Donderdag naar het strand, gezellig jutten met de kleine. Zouden we een schat vinden, mooie schelpen, lege bierflesjes of iets anders moois? Afwachten maar. De emmer en schep staan klaar en de kleine heeft er enorm veel zin in. En na ons avontuur een zoute hap bij de mac. Maar goed dat is morgen dus pas. Vandaag nog even verder lezen en koffie drinken. En vanavond weer radiopresentator spelen bij de lokale omroep. En daar ook weer koffie drinken natuurlijk.
Proost.
Bericht 144 van 1.216
laatste antwoord

Huh????

Dat kan in Word97 toch ook?
Bestand...Verzenden naar....emailadres????

En succes met schatzoeken...hihihihi

Bericht 145 van 1.216
laatste antwoord

morgen vrij. Mooie gelegenheid weer eens wat nieuwe fotos te maken van de spullen die zich de afgelopen week hebben opgestapeld.
Van het magazyn is niets meer over. De meeste kasten zijn verplaatst naar hun nieuwe plek. Alleen de platen nog en de postzegelabums, die kunnen de zolder niet op, dat moet droog en stof vrij staan.
In middels ook de rollen behang terug gevonden. Kortom, het schiet nog niet erg op. Gelukkig zijn de meeste 8 mm film spullen in middels opgehaald. Dus weer wat extra ruimte vrij. Wat zou een 286 pc met 4 mb geheugen en twee harddiscen van 40 Mb ieder, nog.... he, danny, ken daar linux op?
Groetjes.
Bericht 146 van 1.216
laatste antwoord

sommige versies kunnen er wel op hoor. maar er wordt dus nog lekker gewerkt in huize boortman. ben benieuwd hoor naar het eindresultaat. Dat kom ik zeker bewonderen.

Groetjes Danny
Bericht 147 van 1.216
laatste antwoord

Het is weer het oude liedje: Danny komt wel langs als het klaar is.
;->
Bericht 148 van 1.216
laatste antwoord

ja ik had nog aangeboden te helpen indien nodig, maar ja ikke niks horen. dus ikke denk, dan kom ik langs als het klaar is.

Hey maar mocht het nodig zijn, je weet me te vinden.

Intussen al met linux aan de slag???

Morgen heb je weer een vrije dag, zou het ook wel willen.

Groetjes Danny
Bericht 149 van 1.216
laatste antwoord

linux, ja dat zouden ze wel willen bij C. Maar goed, voorlopig doe ik eerst MOUS. ( 7 examens mbt officeXP ) daarna zien we wel weer. In middels ook het engels talige boek binnen, Weer 900 paginas. ha.
Ik lees eerst het hollandse boek uit en dan ga ik in het engelse boek per examen door lezen en examens doen. Verwacht binnen 6 weken in ieder geval Word Core en Word Expert gedaan te hebben. Maandag ga ik uitzoeken of de examens betrekking hebben op de nl of de uk versies.
Dus even azlan bellen. Want bij C weten ze weer nixs. Alleen dat ze me een voucher moeten geven, en verder moet ik het zelf maar uit zoeken. In middels is er op 3 items geboden bij centenman. Dus de plaatsings kosten heb ik er weer uit voor die lijst. Nou nog winst.....
Bericht 150 van 1.216
laatste antwoord