Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-06-2003 08:56
Gewoon blijven lachen, ik zit op kantoor en lees een boek over office xp. Blijk je van uit word direct te kunnen mailen. Ha. En ik maar steeds bijlages maken of knippen en plakken. Hmmm. Maar ja, of deze functie ook in word97 zit dat ik thuis heb.... Vanavond maar eens bekijken. Zou office xp eigelijk draaien op win98? Blijft er wel weinig schijf ruimte over denk ik, op mijn verouderde bakje.
Nou ik laat het maar zo als het is. Heb me er tot nu toe aardig mee weten te redden. Donderdag naar het strand, gezellig jutten met de kleine. Zouden we een schat vinden, mooie schelpen, lege bierflesjes of iets anders moois? Afwachten maar. De emmer en schep staan klaar en de kleine heeft er enorm veel zin in. En na ons avontuur een zoute hap bij de mac. Maar goed dat is morgen dus pas. Vandaag nog even verder lezen en koffie drinken. En vanavond weer radiopresentator spelen bij de lokale omroep. En daar ook weer koffie drinken natuurlijk.
Proost.
Nou ik laat het maar zo als het is. Heb me er tot nu toe aardig mee weten te redden. Donderdag naar het strand, gezellig jutten met de kleine. Zouden we een schat vinden, mooie schelpen, lege bierflesjes of iets anders moois? Afwachten maar. De emmer en schep staan klaar en de kleine heeft er enorm veel zin in. En na ons avontuur een zoute hap bij de mac. Maar goed dat is morgen dus pas. Vandaag nog even verder lezen en koffie drinken. En vanavond weer radiopresentator spelen bij de lokale omroep. En daar ook weer koffie drinken natuurlijk.
Proost.