annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

Re: De Belevenissen van:

d_hofman
Community-lid
Zo Ronald dat was weer een heel verhaal, maar gelukkig dat alles weer goed afgelopen is. Alleen Miro zijn oor moet dan nog effe beter worden. Maar dat zal wel goed komen. Vond het leuk om dat op de vroege maandagmorgen weer te lezen.

Groeten Danny
Bericht 91 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Vanochtend diverse rekenmachientjes, eurocalculators, een restantje database kaarten, een paar cd singles, een briefopener, en een New Age ketting ingescant en gelijk voor een leuk prijsje op q gezet.
Dit weekend lagen mijn nieuwe visite kaartjes in de bus, ze hebben een geurtje, lachen hoor, toch een leuke actie van icecards.com die gratis visite kaartjes. Van middag even verder knutselen aan mijn new age pagina. NEWAGE.STARTBEWIJS.NL Ik moet er nog heel wat linkjes bij zetten, maar ik ben al een eind. Nou nog bezoekers......
Verder is het rustig op het werk, drink vandaag extra veel thee, ben de koffie een beetje zat.
Bericht 92 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

musicbuilder
Community-lid
Hoi rboortman, als ik het goed begrijp...

ben je getrouwd, heb twee kinderen, een hond, twee banen, een verzameling, een verkoping en nog tijd om hier hele verhalen te
typen. Pfff slaap je wel ? zit je soms ook onderweg online of zo ?
waar haal jij in vredesnaam de tijd vandaan ??? ongelooflijk.

Modern Talking : ik neem aan dat jij de blauwe cd-singel box :
"selected singles 85-98" heb, ik ook plus nog 5 losse :-)).

Weet je dat er een special komt van Jarre op radio 4 op zondag
17 maart van 20:00 tot 24:00 (als ik het goed heb).

Ok, dat was het weer, groetjes.
Bericht 93 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Ja, die mt single box heb ik al.
En ik beheer ook nog een paar websites.
Tijd? Tijd bestaat niet. Dat is iets wat verzonnen is om de mensen rustig te houden. Alles gebeurd NU. Ook wat er al gebeurd is of nog gaat gebeuren, het gebeurd allemaal NU. Geweldige theorie he.
Maar goed, slapen doe ik inderdaad te weinig. En als ik al slaap dan droom ik raar. Dat er mobiele telefoons in de brievenbus liggen die me aanvallen als ik het deurtje open doe om de krant te pakken. En we hebben niet eens een krant dus hoe kan dat nou. Maar verder valt het wel mee. Het is net 10 uur geweest dus hoog tijd dat ik weer eens naar beneden wandel voor een kopje thee en een broodje. Van de arbowet moet je regelmatig even weg van je scherm. Dus daar hou ik me maar aan.
Bericht 94 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

twee meldingen nbb gedaan, en de objecten via herkansings aanbod er weer op gezet. Ik had nog niet eerder gebruik gemaakt van de herkansingsaanbod tool, werkt makkelijk. Nu maar hopen de de lagere bieders als nog tot aan koop over gaan. of dat anderen dat doen.
Vreemd blijf ik het wel vinden, mensen die wel tijd hebben om te bieden, maar dan vervolgens niet reageren als ze het object winnen. Als blijkt dat ze kapotte pc's hebben of in het zieken huis liggen dan hierbij alvast mijn excuses. Verder weinig nieuws te melden. Zo direct nog even 3 cassette bandjes met sprookjes in scannen. Ooit gekregen van een goed bedoelende tante, maar mijn kinderen vinden er niets aan. Ze horen liever plop of k3 liedjes als ze naar bed gaan.
Bericht 95 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

musicbuilder
Community-lid
een paar websites ? LoL... ik kan mij wel vinden in jouw tijds theorie...of moet ik zeggen praktijk. Op één of andere mannier
moet ik nu steeds aan Einstein denken. Echter krijg ik nu ook
doorschiet neigingen met al het andere wat voor ons verzonnen
is en / of wordt. En dat dan ook onze strot wordt ingeschoven
of we dit nu willen of niet. De (mobiele) telefoon, pc, tv
(Idols), mode (kleding/geurtjes), enz, enz. Kunnen we nog wel
leven in een hutje met/van de natuur ? Of nemen we zelfs op
vakantie alles nog mee in de sleur hut...ja dus :-(. Aan de
ene kant als ik vertel dat ik geen rijbewijs heb en dus geen
auto. Of ik rij mee, met het openbaarverboer, fiets of alles
lopend doen. In een klein tentje slaap tijdens vakantie op een
drie centimeter dunne opblaas matje. Dan kijken de meeste mij
aan of ze water zien branden. Aan de andere kant als ik vertel
dat ik rond de 800 cd schijfjes (singels + albums) heb, dan
krijg ik net zulke vreemde reacties...Moraal van dit verhaal,
A kwadraat plus B kwadraat is jawel -272 Farenheit...toch ?
Bericht 96 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Vandaag heb ik koeken bij me om uit te delen op het werk, van die goedkope van de euroshopper. Want vandaag wordt ik 44. Heb ik niets voor hoeven doen, ging van zelf. Maar ik voel me helemaal geen 44. 44 het klinkt zo volwassen. Ehhu oud.
Als tiener vond ik volwassenen allemaal oud. Ik had een geweldige oplossing voor de overbevolking: iedereen met 30 een spuitje. Toen werd ik zelf 30 en dacht ik daar heel anders over. Nou ben ik alweer heel wat jaartjes verder. Ach wat vliegt de tijd ( verzucht de oude man ).
Ik weet nog dat ik op woensdag middag op de beurstrappen ging zitten om naar de flanerende meisjes te kijken. En strips lezen bij de Slegte ( niet kopen natuurlijk ). Internet bestond nog niet. HAHA ik ben van de pre-internet generatie, een no-mobiel-timer. Nog opgegroeid met contant geld in de zak. Maar genoeg over het verleden. 44 jaar toekomst achter de rug, dus laat de rest nu ook maar komen.
Er gaat zo vast wel iemand koffie halen voor de mensen op de kamer en dan deel ik de koeken uit. Als ze maar niet willen zoenen, want dat vindt ik niet prettig. Zaterdag vieren we het thuis met de familie. Mijn vrouw bakt een mandarijn vlaai en een kersen vlaai. Lekker zelf gemaakt. En de kinderen helpen met uitpakken van de cadeaus. Dat vinden ze nu eenmaal leuk. Vanochtend werd ik gebeld door Danny die me feliciteerde en ik heb al twee verjaardags kaartjes binnen.
De cassette van Nana, die ik in de herkansing had gezet is met direct kopen er uit gegaan, vanavond zendt ik de winnaar van af thuis een mail met betalings instructies. Weten jullie nog dat ik wat oude rekenmachines had ingescand en te qoop gezet? Wel er is er op een geboden, dat had mijn vrouw niet verwacht. Lekker puh. Ik had zelf een Fotokaart van Rita Reys gekocht, die is inmiddels binnen en heb ik direct naar mijn vader gebracht, want hij is een grootte fann van haar. Nou dat vond hij wel wat.
Van de huisarts heb ik inmiddels de uitslag gekregen van het bloed onderzoek. Niets bijzonders gevonden. Alle onderzochte zaken waren in orde, ik heb geen ijzergebrek, bse, suiker, vitamine gebrek of iets ander engs. Dus. Maar waar ben ik dan potverdikkeme steeds zo duizelig van. Dan maar het oogzieken huis gebeld, of het van mijn oogdruk verlagende druppels kan zijn. Niet dus, die gebruik ik al weer twee jaar en als ik daar niet tegen kon, had ik wel gelijk last gekregen. Tja, daar moet ik ze toch gelijk in geven.
Misschien moet ik wel gewoon wat vaker achter het beeld scherm weg. Zou dat dan de oorzaak zijn?
Tot slot nog een vraagje aan mensen in Rotterdam: Ik had vroeger kabel internet via bArt, toen moesten alle particulieren abbos over naar Chello, daaar zit ik nu al weer enige jaren bij. Nou internet ik dus nog steeds op de zelfde pc, met de zelfde netwerk kaart en de zelfde internetkabelbox als ik van bArt gekocht heb.
Wanneer ik nu een andere pc koop, en ik wil gebruik maken van de onboard netwerk kaart, dan ziet die internetkabelbox dus dat er een ander hardwareadress aan gehangen word. Werkt het dan nog? Of is bij chello het hardware adres van de netwerkkaart gekoppeld aan je account en moet ik dus de oude kaart overzetten. Gaarne reacties.
Bericht 97 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

VAN HARTE !
Ik ben blij dat je 'oplossing' nooit is aangeslagen 😉
Bericht 98 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Bericht 99 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

oranjetopper_nl
Community-lid
99
Bericht 100 van 1.216
laatste antwoord