annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Misschien heeft-ie zich verslikt in een hamburger bij de Burger King of de Mac..
Bericht 1171 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Mijn naam is niet Richard, maar het is Ronald.
==============
Twee dagen pcs aan het vervangen geweest. Er is niets veranderd in de afgelopen 14 jaar. Nog steeds worden de zelfde fouten gemaakt. Gebruikers die niet weten dat hun pc vervangen zal worden. (omdat de teamleider niet heeft door gecommuniceerd ) Mensen die niet afloggen als ze gaan eten, zodat we tijdens hun pauze de pc niet kunnen vervangen. Mensen die bang zijn data te verliezen. Omdat ze geen mail gehad hebben, weten ze ook niet dat ze na de vervanging zelf extra software moeten herinstalleren, en dus ook niet weten hoe dat te doen. Ach ja, correct communiceren bij een migratie project ( hoe groot of klein ook ) blijft toch een probleem. Maar goed, de klus zit er op. Op 3 pcs na, alles kunnen vervangen dat op de lijst stond. 1 pc niet kunnen vinden, 1 pc had een plotter er aan hangen en 1 gebruiker wilde perse niet. Ik had verwacht moe te zijn, maar dat viel best mee, wel spierpijn van de voor mij, ongebruikelijke werkzaamheden en houding. Mijn kaartje achter gelaten bij de projectleider, je weet nooit wat er voor vervolg werkzaamheden uit komen.
Bericht 1172 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ha, eindelijk..;-)

En...laat je niet wegjagen door zegeltjesman, je verhalen zijn gewoon het lezen en bewaren waard!

Bericht 1173 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Lezen okay..maar bewaren? Niet overdrijven hoor Karel :^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 1174 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Al geruime tijd kijken de kids uit naar de tweede release van Mario Galaxy voor de Wii. Zaterdag 6 juni organiseerde Nintendo een speciale Mario fandag in Bobbejaanland te Belgie. Nu is dat niet zo erg ver rijden van uit Rottjeknor, dus we besloten er met het hele gezin naar toe te gaan. De toegangs prijs was voor deze dag gehalveerd, dus we hadden wel de verwachting dat het heel druk zou zijn. Dat viel best mee, voor sommige attracties moest je heel wat geduld opbrengen, maar bij de nitendo wagens, waarin je o.a. Mario Galaxy 2 kon spelen, waren de kids best snel aan de beurt. A.s. vrijdag komt de game pas in de winkels, dus vonden de mannen het echt geweldig het nu al te kunnen uit proberen. Het was erg warm, 27 graden dus we hebben heel wat gedronken. Natuurlijk gingen we ook in de gewone attracties, de Rio Grande met zijn draaikolk blijft toch een van de betere water banen. De nieuwe "aap schud trein wagon" attractie zijn de kids 3 keer in geweest, niet omdat ze het zo spannend vonden, maar omdat de wedstrijd code in deze wagon lastig opschrijven was. Er was namelijk een speurtocht: in verschillende attracties waren cyfers verstopt, die je bij elkaar moest optellen. Het totaal moest je op een wedstrijd formulier schrijven en inleveren bij de nintendo balie. De winnaars krijgen per email bericht. We wachten het maar af. Bij de info balie verkochten ze terug keer kaarten voor maar 9 euro. Daar hebben we een aantal van aanschaft, zodat we dit jaar nog een keer in dit leuke park zullen terug keren. Op de terug weg zijn we nog even een belgiesche mac in gedoken, en daar waren weer bananen milkshakes. Hmmmmm. En zo kwamen we savonds laat moe, maar heel tevreden weer terug in ons eigen huis.
Bericht 1175 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

zucht; zaterdag 5 juni bedoel ik.
Bericht 1176 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

zo mag ik het zien...:-)

leuk om weer wat te lezen, ga zo door!

en....laat je niet gek maken door die zegeltjesplakker..;-)

Bericht 1177 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Charles den Tex is de schrijver van het geschenkboek van de Maand van het Spannende Boek dat dit jaar in juni door de boekhandel wordt uitgedeeld, het heeft als titel Onmacht.
'Onmacht' gaat over het onvermogen om het leven te leiden dat je wilt leiden, doordat je altijd met anderen te maken hebt. Als het geluk van je geliefde niet meer genoeg is voor je eigen geluk, dan gaan misverstanden een rol spelen. Die misverstanden waren er altijd al, maar ze zaten eerst verstopt achter verliefdheid. Rijke, verveelde mensen, met een zoon en een op sterven na dood huwelijk.
In een recordoplage van 865.000 exemplaren (60.000 exemplaren meer dan vorig jaar) wordt dit spannende verhaal verspreid onder de Nederlandse boekhandels. Bij besteding van ten minste € 12,50 aan Nederlandstalige boeken krijgen klanten het geschenk cadeau.
In een keer uitgelezen. Hoe herkenbaar is het verschillend interpreteren van gebeurtenissen door de ogen van verschillende personen. Verkeerde veronderstellingen verkleuren de waarneming. Is dat nou wat we willen?
Bericht 1178 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het eerste vakantie weekend van de kids is goed begonnen. Er was een Anubis Weekend in Plopsaland de Panne. Sterre, Marcel, Ana en Pim waren in het voormalige Meli-park, waar de honing-bij-tjes zijn verjaagd door kabouters en andere Studio-100 helden. 10 jaar al weer is dit pretpark het mekka voor "Samson en Gert", "Big en Betsie", Anika, Mega Mindy, noem ze maar op. S morgens vroeg vertrokken we uit Rotjeknor langs de verschillende drechten, door de Liefekenstunnel, langs de haven, richting Oostende. Een ritje van net iets meer dan 2 uur, met een korte stop in Jabbeke voor een bakje drinken, wat te eten en de benen te strekken. Het was niet zo druk als we verwacht hadden, dus we konden lekker door tuffen. In het park splitsten we ons na een rondrit in het treintje op in twee groepjes. M & R gingen naar de Anubis ride en K & ik gingen eerst maar eens de Scheve Schuit een bezoekje brengen. Later kwamen we weer samen bij het Kasteel. Daar werd ook een handtekeningen sessie gehouden door de 4 aanwezige Anubis bewoners. Een enorme rij, R schoof ruim een uur van te voren aan in de rij, en nog had hij velen voorzich. Er werd heel wat af gefotografeerd. Marcel trok de leukste gezichten en Pim keek natuurlijk bedenkelijk, 1 meisje kreeg Marcel zijn handtekening op haar wang. Echt leuk. Ondertussen ging K in De Draak, de Boomstammen en aten we wat lekkere wafels. We bezochten nog verschillende attracties en daarna gaven de 4 van Anubis nog een leuk zangoptreden op het grote plein. Zo was de dag snel om. In het winkeltje kochten we nog wat Anubis school spullen en toen gingen we weer naar de auto. Op naar de kust van De Panne, gegeten bij "De Kabien" en toen de promenade op. De ijswinkel die we twee jaar geleden bezochten was vervangen door een fietsen verhuur. Dat likt wat lastig, dus dat hebben we maar over geslagen. Bij de springkussen zijn M en ik even rustig gaan zitten, terwijl R en K zich helemaal het lebbedebby sprongen. Na een krap half uurtje gingen we weer naar de auto, en reden we weer terug naar Nederland. Ook nu een korte stop bij een benzine station voor een ijskoffie en een plasje. Tegen half twaalf waren we weer thuis. De zaterdag toer hebben we opgenomen dus dat kunnen we later nog kijken. Zondag kijken we live.
Bericht 1179 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo. Wat is het hier allemaal veranderd zeg. Daar valt mijn mond wel even van open. Ben ik 'even' 'weg' staat de hele boel op zn kop.

En wat een kleine lettertjes allemaal.

Wel mooi dat je nu bestaande berichten nog kunt veranderden.

-- Bewerkt door rboortman om 17 Sep 2010 19:55 CEST

-- Bewerkt door rboortman om 28 Oct 2010 10:21 CEST
Bericht 1180 van 1.216
laatste antwoord