op 26-09-2002 07:56
op 28-10-2010 10:20
De najaarsvakantie van de kids zat er bijna op en we wilden dat deze keer een beetje spectaculair laten eindigen. Een lang weekend naar Duitsland met een aantal leuke activiteiten. En zo vertrokken we vrijdag ochtend 8 uur smorgens richting het Oosten. Via Nijmegen de grens over en lekker gassen op der Autobahn. Rond half elf waren we bij MoviePark, dat deze keer in Horrorsfeer was aangekleed. Met onze Halloween ervaringen in Walibi Nederland en Walibi Belgie in het achterhoofd, waren we extra benieuwd naar hoe dit hier vorm gegeven zou zijn. De gevels waren in ieder geval al in sfeer, overal gigantische spinnewebben en spinnen, grafkisten en pompoenen in de perken. Dat beloofde veel goeds. Ook de etages waren in de juiste sfeer, zelfs het eten was aangepast: de appels op een stokje waren van gezichten voorzien. Eerst een tijdje rondgewandeld, de pier bezocht en even wat gegeten. Er waren een aantal speciale shows waar je alleen in mocht als je 16 plus was, dus dat was pech voor onze apen. Maar natuurlijk bezochten we wel de stuntshow en de nieuwe show Xmen-revanche. Al vroeg werd het donker ( hoera ) en werd het opvallend mistig. We namen plaats in restaurant the Yellow Cap en aten onze kipnuggets menus. Explosies, Vuur en gegil buiten lieten ons beseffen dat het al weer 18.00 uur was en de griezeltijd was begonnen. Een lijkkoets met een duivelse bruid op de bok, passeerde ons voor het raam, gevolgt door een lijkwagen en een grote groep afzichtelijke monsters en alle maten en soorten. Geweldig. De acteurs verspreiden zich door het park en namen ruim de tijd om op de foto te gaan. Brullende motorzagen, rammelende kettingen, bebloede outfits. Top. Jammer dat het zo koud was. Brrr, voor de kids hadden we tegen het einde van de middag
al horror sweaters gekocht, ondanks dat liepen ze te klappertanden. Een lekkere beker warme choco in een van de vele winkeltjes bracht uitkomst. Rond half 10 gingen we toch maar het park uit. We waren moe, en pijn in de voeten, niet normaal. Gelukkig is het niet ver rijden naar ons vaste hotel in Oberhausen. Hotel Tryp is centraal gelegen, op loop afstand van winkel centrum CentrO, betaalbaar en de kamers zijn in orde. Natuurlijk moest de kamer eerst nog even worden ingewijd en daarom deden R en ik ons Hollandse Dansje. Hierna douchen en slapen.
Zo kwam een einde aan de eerste dag. Waarin we meer hebben rond gelopen dan in attracties hebben gezeten; er was ook zo veel te zien. Van de drie Horror lokaties waar we tot nu toe zijn geweest, was deze toch wel het best verzorgt.
op 30-11-2010 14:51
op 13-06-2011 21:19
Daar ben ik weer.
Dankzij het 'nieuwe' kosten beleid van eBay. "Niets verkocht is geen kosten" is het ook voor mij weer leuk om aan te bieden op eBay. Wel jammer dat de provisie naar 8 procent gegaan is, want bij lage opbrengsten en betaling via paypal blijft er weinig marge over. Zo is er geen stimulans om weer vanaf1euro aan te bieden. Maar goed, ik ga maar weer eens kijken wat de mogelijk heden zijn. Dit beleid is nog niet op eBay.DE ingevoerd, daar blijft het voorlopig mogelijk om zonder aanbiedkosten te plaatsen als je veiling met 1 euro begint.
Hoogste tijd voor een lege kasten actie
op 07-07-2011 22:38
Zucht. er is weer wat veranderd.
Werkte de upload van uit Turbo Lister vorige week nog prima, nu komt bij een aantal objecten de fout melding: Fout; WeightUnit moet overeenkomen met vooraf gedefinieerde eBay-waarden.
Wat bedoelen ze nou?
Ik zie geen verschil tussen de exemplaren met en zonder deze fout melding.
op 23-10-2011 23:26
Oe oe hallooo Ronald....doe eens posten....;-)
op 28-11-2011 15:23
Even een korte post.
Dinsdag middag 13 okt vertrok ik rond 16.00 uur uit ons kantoor te Rijswijk. Maar de trein naar Rotterdam kwam niet. "Wegens een aanrijding met een persoon, is er slechts beperkt trein verkeer mogelijk tussen Den Haag HS en Station Delft, er is geen trein verkeer mogelijk tussen Station Delft en Rotterdam of verder. Reizigers voor Rotterdam en verder worden geadviseerd via Gouda te reizen." klonk een stem uit de speakers. Nou daar stonden een collega en ik dan. De trein naar Den Haag CS zou rond 16.51 komen, die naar Delft om 16.39 dus de keuze was snel gemaakt, naar Delft en daar kijken of we met de bus verder konden. Vooral ook om dat er ook werd om geroepen dat de stremming rond 17.30 uur op gelost zou kunnen zijn.
In Delft bleken we niet de enigen te zijn die dit bedacht hadden want het was heel druk bij de halte van bus 40. Nadat er twee maal een bus prop vol weg reed waar wij niet in zaten, besloten we terug naar het station te gaan. Het was in middels 17.20 uur. En ja hoor rond 17.30 werd omgeroepen dat het treinverkeer hervat werd. Even later zaten we dan toch in de trein naar Rotterdam. Die nog heel lang stil stond voor een rood-sein en heel langzaam reed. Eindelijk rond 18.00 uur op station Blaak aangekomen.
Uiteindelijk was ik pas ( na een patatje bij Bram Ladage ) rond 7 uur thuis. Maar ik was tenminste thuis. De persoon waar mee de trein een aanrijding had waarschijnlijk niet. En dan maak ik me druk om Windows 7. Wat een wereld.
op 29-11-2011 23:53
Kijk, eindelijk weer een interessante posting in het café.
Chapeau!!!
En dat kun je niet vaak zeggen tegenwoordig....:-(
op 30-11-2011 06:58
Kijk, eindelijk weer een interessante posting in het café.
Chapeau!!!
En dat kun je niet vaak zeggen tegenwoordig....:-(
En toch kon die Karel niet schilderen.
op 30-11-2011 11:01
op 30-11-2011 17:42
:_| ..maar die persoon heeft het ws niet overleefd