annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

ikkewel...maar ben der ééntje kwijt:_|
Bericht 1011 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

het zou me ook uitermate verbazen lizz als jij een deck zou hebben

Photobucket
Bericht 1012 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

B-) Ace King of spades..! nice deck.. nice hand!

;-) Poker is my game
poker_table77
Bericht 1013 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

?:|

B-) omg Poker is my game
poker_table77
Bericht 1014 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

wat nou; snap je het niet meer jack

Photobucket
Bericht 1015 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

"Jack" = André, J. !

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 1016 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik gebruik zelf de nieuwste Charcoal & Stone Legends, wel de Sleepy issues. Deze komen internationaal beschikbaar op 29 februari 2009. Nu nog niet goed verkopend, maar toch heb ik er maar vast een voorraad van aangelegd. Ik moet er dus 280 verschillende hebben, dat wordt sparen voor de rest. Daarna zullen er wel weer nieuwe Epigonen komen, maar dat is altijd zo. De Pokemon Supervisors moeten hiervoor wel een cursus volgen om het gebruik ervan te snappen.
De slapeloze Dormidust en de gevaarlijke Podolski en de onbetrouwbare Loew zijn alijd goed op marktplaats. Ook bij de BBQ tournaments zijn de Charcoal Legends een must deze week.De veldslagen zijn met deze kaarten niet van de lucht. Let wel op de spijkerbroeken want vanaf 1 september mag alleen in groene broeken gespeeld worden op events.
Bericht 1017 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zojuist vernomen: Pokémon LV.X, is Legends Awakened deze worden vervangen door Drizzling Charcoals MDCCIIX, versie 2 dan Sleepy version 1.0F.
Bericht 1018 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

UIt betrouwbare bron vernomen: Op 30 en 31 augustus is geheel Walibi World in Pokemon sfeer. Dit wordt georganiseerd door Pokemon-TCG, Nintendo, PS-Games en Jetix. Er zullen op deze dagen speciale toegangsprijzen worden gehanteerd voor gezinnen! Wanneer er voldoende kaarten in de voorverkoop worden verkocht ( er genoeg belangstelling voor is ) dan zou ook vrijdag 29 augustus er bij kunnen komen. De reclame campagne is net gestart. Bezoekers kunnen speciale items downloaden op hun DS, en er komt een speciale pokemon kaart. Er worden ook trailers vertoont van de nieuwste Pokemon film.

Een en ander doet sterk denken aan het feest van 10 jaar Pokemon in Hellendoorn een aantal jaar geleden.

20 augustus komt de nieuwe kaart serie uit, en eind augustus zijn de WK kampioenschappen in de US. Dit weekend valt ongelukkigerwijs gelijk met een aantal prerelease kaart evenementen. Het is dus zeker te hopen dat de vrijdag er bij komt.
Bericht 1019 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vandaag heb ik in de Pokemon winkel te Susteren vernomen dat de vrijdag standaard erbij komt bij alle toekomstige show-and-practise events. Voor 67 euro onbeperkt toegang. De gehele oplage van de speciale Wollo Wollo kaart( 700.500 stuks) is geheel aan een opkoper verkocht. Dat wordt speuren op Marktplaats. Ik krijg meteen een deja-vu gevoel.

De EK kampioenschappen zijn net geweest, net als de Autokampioen, ze waren een groot succes, wat natuurlijk vooral te danken was aan de prereleases van de Drizzling Charcoals. Als je een goede satellietschotel hebt kun de de WK's goed volgen, de uizendingen zijn wel in 3D dus enige optische hulpmiddelen zijn gewenst voor het beste resultaat.
Speciaal voor dit event wordt er wereldwijd een extra weekdag ingevoerd. De naam ervan wordt op een speciale kaard bekendgemaakt. Deze kaart heeft extra krachten en is beveiligd met een chip tegen misbruik. Er is nog meer betrouwbaar nieuws, maar dat is nog niet bekend.
Bericht 1020 van 1.216
laatste antwoord