Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-06-2008 09:59
Ik gebruik zelf de nieuwste Charcoal & Stone Legends, wel de Sleepy issues. Deze komen internationaal beschikbaar op 29 februari 2009. Nu nog niet goed verkopend, maar toch heb ik er maar vast een voorraad van aangelegd. Ik moet er dus 280 verschillende hebben, dat wordt sparen voor de rest. Daarna zullen er wel weer nieuwe Epigonen komen, maar dat is altijd zo. De Pokemon Supervisors moeten hiervoor wel een cursus volgen om het gebruik ervan te snappen.
De slapeloze Dormidust en de gevaarlijke Podolski en de onbetrouwbare Loew zijn alijd goed op marktplaats. Ook bij de BBQ tournaments zijn de Charcoal Legends een must deze week.De veldslagen zijn met deze kaarten niet van de lucht. Let wel op de spijkerbroeken want vanaf 1 september mag alleen in groene broeken gespeeld worden op events.
De slapeloze Dormidust en de gevaarlijke Podolski en de onbetrouwbare Loew zijn alijd goed op marktplaats. Ook bij de BBQ tournaments zijn de Charcoal Legends een must deze week.De veldslagen zijn met deze kaarten niet van de lucht. Let wel op de spijkerbroeken want vanaf 1 september mag alleen in groene broeken gespeeld worden op events.