annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Da's allemaal niet niks....beterschap! Photobucket
Photobucket
Bericht 951 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

't is wat Ronald...
Heel veel sterkte gewenst
hopelijk mag je wel pijnstillers?

Photobucket
Bericht 952 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik heb maagbeschermers gekregen, om sterke pijnstillers te kunnen slikken. Morgen ochtend mag ik weer de eerste pijn stiller in nemen.

Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.

Bericht 953 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dat niet meer apart hoeven inloggen voor de prikborden is echt irri.

Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.

Bericht 954 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

hopelijk werkt de verdoving van het ziekenhuis dan mog de hele nacht door..

Photobucket
Bericht 955 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ronald, hebben ze al eens onderzocht op amoeben?
Mijn dochter heeft al meer dan een jaar, eigenlijk al bijna 2 jaar regelmatig ernstige buikpijn.
Ze heeft al allerlei onderzoeken gehad, maar men heeft nooit wat kunnen vinden.
Nu was er een nieuwe assistent-arts (zo heet dat geloof ik) met een frisse kijk op de zaak en die heeft e.e.a. laten onderzoeken op bacteriën e.d.
Daar is uitgekomen dat ze last had van amoeben met een rare latijnse naam in haar darmen.
Ze heeft nu antibiotica gekregen en hopelijk is ze nu over een paar weken helemaal van de buikpijn af.

Bericht 956 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

#995 Dank Jogler voor je reactie. Ik heb het Syndroom van Peutz Jeghers. Maar kan net als normale mensen ook allerlei andere problemen krijgen. Bij buikpijn ben ik ( en de artsen) snel geneigd te denken aan PJS. Maar dat hoeft het natuurlijk niet te zijn. Ik sta nu op de lijst voor een DDP (dunne-darm-passagefoto) daarmee kunnen ze zien, of en waar ongeveer, de darm vernauwd is.
In de jaren 70 toen ik voor het eerst last kreeg, kon men ook niets vinden. Vele malen ben ik met mijn ouders weer weg gestuurd. Pas toen ik in 6 weken, 20 kilo was afgevallen, werd ik opgenomen. En dat terwijl al bekend was dat mijn moeder PJS had, en dat het erfelijk was.
Er is gelukkig veel veranderd, en worden de patienten serieuzer geworden. Met betrekking tot je dochter, raadt ik je aan te zoeken op internet naar een patienten vereniging. Want hoe zeldzaam ook, er zijn altijd meer mensen die het hebben. En die weten er vaak meer van dan de arts. Ik wens jullie ook sterkte en beterschap.
Bericht 957 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het is gelukt. Schoonpapa heeft het bureau voor Kelly in elkaar gezet, en er hoefde maar een kleinstukje afgezaagd te worden van het onderste blad. Nu staat het netjes klem tussen zijn bed en kleding kast. Ik heb zijn nieuwe pc aangesloten en we hebben alle kabels netjes gebundeld. Alles werkt toppie. Zelfs het draadloos internet deed het direct. USB antenne er in, ff dubbel klikken en daar was al het scherm met beschikbare verbindingen. De toegangscode uit het boekje op gezocht en werken. Je Kelly is er heel blij mee, wel vond hij de monitor wat te hoog staan, maar ja, daar moet hij maar even aan wennen. Of hij ook msn met beeld mocht. Ehhu... Nee. Een aantal kindjes in zijn klas heeft dat wel. Anna had voor de webcam in haar neus zitten peuteren en een ventje had zitten drummen. Nou dat vindt ik niet zo nodig. Morgen maar eens kijken voor een parent controll progje. Er lopen mij te veel gekken rond. Een rustige dag vandaag, smorgens is Miran nog even voor controlle naar het Ikazia geweest. En we hebben macaroni gegeten. Even gemaild naar het werk, en gebeld met wat andere piepeltjes. Weet je nog dat ik schreef over de nieuwe Bionicle Battle kaarten? Ze zijn er! Alleen kun je ze niet zomaar op halen, (wat dus wel in de krant stond) maar je krijgt ze cadeau bij aanschaf van een bionicle bouwdoosje. Beloofd is beloofd, dus er staat hier nu een 8946 doosje, met een pakje kaarten voor Reinier. Ook de Great Encounters Pokemon blikken zijn nu verkrijgbaar. We hebben voor Dialka gekozen. We hadden nog niet zoveel metal kaarten en al helemaal geen metal ex. Level UP. Ja daar gaan we zaterdag bij de Liga eens even mee pronken. Verder heb ik vandaag gelezen, in "Gestructureerd en creatief leren denken met Mind Mapping" van Peter Weiler. Nou lees ik niet van voren naar achteren, maar gebruik de snel lezen techniek; alleen die onderwerpen waar ik wat bij voel, heb ik grondiger gelezen. Het hoofdstuk "Angst en Stress werken verlammend" dus niet en "Motivatie" / "Organiseer uw werkplek" dus wel. De hoofdstukken die de techniek en principes van Mindmapping bespreken sla ik al helemaal over, want daar heb ik een aparte curses voor gevolgt. Zo zie je dat in de ziektewet zitten, ook positief gebruikt kan worden.
Bericht 958 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik heb een fijn weekend gehad, we waren deze week 12.5 jaar getrouwd en ik was ook nog woensdag jarig. Iedereen hier, die mij feliciteerde via het andere draadje, bedankt! We vierden het zaterdag en hebben elkaar leuke cadeaus gegeven en lekker gegeten. Ook de kids kregen natuurlijk cadeautjes, Reinier was heel blij met de Harry Potter kaarten en opberg blik en Kelly met Pokemon kaarten en blik. Zaterdag middag zijn we ook nog naar de liga geweest en Kelly heeft twee wedstrijden gewonnen. Tof. 5 april doet hij voor het eerst mee aan een city tournooi, dus dat is heeeeel spannend. Jigglypuff gaat weer mee als mascotte. Vanaf morgen ga ik weer halve dagen werken. De pijnstillers werken prima, dus ik probeer het maar. 9 april kan ik eindelijk naar het ziekenhuis. Ik kijk daar wel naar uit. Hopelijk kom ik dan eindelijk van de pijn af.
Bericht 959 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Witte pasen? Het is wel natte vrijdag vandaag.
Afgelopen 4 dagen in de ochtenden gewerkt. Fijn om weer aan de slag te zijn, maar wel vermoeiender dan ik verwacht had. Lekker lang weekend uit rusten en dinsdag naar de bedrijfsarts. De kids hadden gisteren paasontbijt op school. Ze hebben lekker gegeten en Reinier kwam met een narcis thuis, die staat nu in een flesje op tafel.
Bericht 960 van 1.216
laatste antwoord