annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

dat klinkt niet best,
geen gekke dingen doen hoor
ook deze dag gaat weer voorbij;-)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 441 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

verwacht je niet teveel van deze Sligro Prima Donna van 99 EURO ex BTW?

Maarten

Maarten
Bericht 442 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nee, ik verwacht niet te veel vind ik. In een combi magnetron, moet je kunnen bakken. Daarom heet het een combi. Een cakeje bakken, dat mag dan geen punt zijn toch.
Bericht 443 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vandaag gebeld naar de Sligro. En wonder boven wonder, ze hebben er nog 1 staan. We mogen morgen komen om ruilen. Tja. Dus gaan we van de week het allemaal weer proberen. Ik hou jullie op de hoogte!
Vandaag vergeten mijn appeltje op te eten, en ik ga zo naar huis. Dus die bewaar ik voor morgen. Vanavond de kerst versiering op zoeken en dan de lichtslangen buiten hangen. Hopelijk doen ze het dit jaar wel helemaal want vorig jaar ging het niet allemaal even lekker.
Bericht 444 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gisteren de combi opgehaald, magnetronnen doet hij prima. Vannavond gaan we weer proberen een cake te bakken. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van de resultaten. De kerstboompjes staan weer leuk in de kamer en we hebben ook wat slingers met lampjes op gehangen.
De slinger voor buiten is defect, dus die heb ik in de ocntainer gemieterd. Binnen kort maar ff langs de bouwmarkt voor een nieuwe, want ik wil deze dagen wel lampies op het balkon. En ja, ik ben weer verkouden. Ach wat zou het, hoor ik je denken. Weet ik veel. Je moet toch wat met je leven. Dus dan maar verkouden. Gezond zijn is ook niet alles.
Bericht 445 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De combi magnetron doet het. Mijn vrouw heeft er net een kerst brood ( met spijs en rum ) in gebakken. Hopelijk blijft deze het langer goed doen dan de vorige exemplaren.
Vandaag op het werk weer bij gesprongen met verhuizingen. Er waren onverwacht veel zieken, dus er was gewoon niemand anders die ze het konden laten doen. Ik heb mijn bandje om mijn arm gedaan en geen last gehad van de kapsel ontsteking. Een uitkomst hoor die brache.
Ik doe nu iedere dag de oefeningen die door de fysio-heelmeester werden voor geschreven en het lijkt te helpen. Liever zo dan een anti biotica injectie.
De veilingen van het 1 euro freelisting weekend verlopen binnen kort, dus dit weekend ga ik wel ff goed neuzen of er nog iets voor me bij staat. Want ik zoek nog wat dingen van B&A en van YuGiOh. Nou mensen prettig weekend.
Bericht 446 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Alles is gisteren goed gegaan bij de oogarts. Wel zag ik daarna nog een paar uur heel slecht, hij had pupil verwijdende druppels er in gedaan om beter naar mijn afwijking te kunnen kijken. Effin ik bleef nog een hele tijd licht gevoelig. Dus ik naar het werk. Daar mijn lenzen in gedaan. Wouw wat zijn de muren dan wit.
Na een paar uur kon ik ook dichtbij pas weer goed zien.
En kon ik eindelijk weer verder met mijn werk.
Vandaag ging alles weer zoals altijd. Forms gecontroleerd, wat monitoren uit gepakt, een printer verwisseld, aan een laptop probleem gewerkt, magazijn op geruimd en weer naar huis,
Morgen laatste dag. Simon komt langs om printers te repareren en ik ga nog 3 laptops inrichten en gereed zetten. Dan zit het er op voor dit jaar. Want de laatste week heb ik VRIJ. Ja wel. Pas in januari mag ik weer komen werken. De collegas doen de deur op slot zodat ik er niet in kan. Ik heb namelijk de gewoonte om tijdens vakanties toch ff binnen te lopen en dan loop ik in eens weer te werken. En dat willen ze niet. Want een van mijn taken is het werk van anderen controleren. En ja, dan zit ik weer mensen achter hun broek. Ik ben benieuwd of het me deze vakantie lukt om er niet naar toe te gaan.
Ik verwacht wel dat ze me zullen bellen tijdens de vakantie, want niemand weet zo goed de weg in het magazijn als ik. Ha. En aangezien mijn geheugen nog al visueel georienteerd is, ( ik weet nooit hoe het heet, maar wel waar het leg ) kan ik ze altijd over de telefoon weer naar de gezochte spullen dirigeren.
Bericht 447 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hulde aan de ruggengraat van onze samenleving!
Bericht 448 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Je gaat toch niet hopen dat je gebeld wordt? geniet maar lekker met je gezin van je vrije dagen.

Een goede kerst voor jullie en heel veel beste wensen in het nieuwe jaar.

met alle liefs van Socca
Bericht 449 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

natuurlijk hoopt hij wel dat hij gebeld wordt!

;-)

Maarten

Maarten
Bericht 450 van 1.216
laatste antwoord