annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

:^O Ien,
als Ebah dat nou eens erkende ;-)

Image hosted by Photobucket.com Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.
Bericht 431 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

ja, hihihi die ster
en nu even niets nodig natuurlijk;-)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd - Geen spreuk van de dag of misschien toch wel.

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 432 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Leuke actie van ebay, paypal en skype. Ik dacht, daar doe ik aan mee. Dus ik neem die kortingscode, kies een koptelefoon, klik op kopen, nu betalen, login by paypal... en wat denk je.... Ik kan betaal opdracht invullen en dus geen kortings kode in vullen, OMDAT IK GEEN SALDO HEB. Het kan alleen als ik een credit card in vul, of eerst geld stort op de paypal rekening. ZUCHT.
Maar goed, dus ik een kennis gebeld, en de heeft 10 euro op mijn paypal gestort, toen ging het wel, Koptelefoon gekozen, gelijk betalen, paypal in loggen, betalins opdracht klikken, kode in vullen, en ja. 0 euro afgeschreven en betaling voldaan. Dus nu wachten op de koptelefoon. Vervolgens mijn kennis zijn 10 euro weer terug gestort. Nu is mijn paypal tegoed weer 0. En de koptefoon komt binnen kort in de bus. Het kost ff wat moeite maar dan krijg je ook wat.
Voordeel is wel dat ik nu ervaring heb opgedaan met het ontvangen van geld op paypal, het betalen van een veiling via paypal en het sturen van een betaling aan iemand anders.
En dat allemaal in een paar minuten.
Nooit gedacht dat het zo makkelijk en snel zou gaan.
Tja, ik ben helemaal om. Vanaf nu ga ik ook betalingen via paypal accepteren voor mijn veilingen.
Nu nog dingen zoeken in huis die mensen van buiten holland zouden willen kopen.......ehhu?
Bericht 433 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Oh ja, vanochtend belden ze eindelijk van de sligro, ik kon de vervangende kombimagnetron komen halen. Mijn vrouw heeft hem opgehaald, zit nog nieuw in doos. Ik ga hem zo uitpakken en aansluiten. Nou maar hopen dat deze langer mee gaat dan het eerste exemplaar. Eind goed al goed zullen we maar denken. Toch sneu dat ik 3 weken zonder gezeten heb. Maar goed, ik ga hem NU uitpakken en aansluiten. Dus als je een explosie hoort uit de regio Rotterdam, dan is er iets niet goed gegaan.
Bericht 434 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De combi magnetron doet het. Hopelijk gaat hij langer mee dan de vorige keer. Leuk is wel dat we nu op nieuw de volle tijd garantie hebben. ( nieuwe bon ) .
Vandaag mochten we op het werk eerder naar huis. om half 4 ging de tent dicht. HA, toen was het ineens druk in de metro. Ook kregen we ons sintkado op het werk. Een 45 euro bon te besteden bij de Bijenkorf. Leuk he. En dan krijg ik met kerst ook nog een pakket van het detacherings bureau. Dus niets te klachen.
Morgen weer audit wandelen. Ik ga minimaal 20 werkplekken, met te samen minimaal 50 apparaten langs wandelen. De regitratie controleren, zitten de items administratief ook aan elkaar gekoppeld, en aan de juiste persoon/afdeling, juiste kamer, printer que, stations benaming etc etc. Dat gaat me een hele middag kosten.
En dan woensdag alles uit werken. Ja de komende dagen is het weer drukke boel.
Nou mensen ik ga koffie zetten en dan weer lekker verder winkelen op ebay. Want ik heb al weer een paar dingen gezien.....

Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.

Bericht 435 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

het inloggen met de verkeerde naam lijkt mode te worden!

;-)

Maarten

Maarten
Bericht 436 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Is Boortman dezelfde als boekenplaat? Weer wat geleerd :^O

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 437 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Maar wie is het nog meer? hihi.
Vandaag een kleine oorlog in de metro. Ik wilde uit stappen op beurs. Maar toen de deuren open gingen wilde er een hele meute gelijk naar binnen. En ik stond toch echt bij de deur om uit te stappen. Effin, ik stap recht naar buiten en daar was gewoon een muur aan mensen die schouder aan schouder begonnen te dringen. Het leek amsterdam wel, dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt in Rotjeknor. Dus tja, ik stond ergens boven op, en toen bleef mijn tas ook nog achter iemands oorbel hangen. Ja dat doet zeer. Veel gescheld en iemand deed een speenvarken na. Dus ik zeg nog zo vrolijk, "OK, je sirene doet het nog" Wist ik veel dat mijn tas aan zijn oor hing.
Er moest uit eindelijk een uitkeringstrekker in uniform aan te pas komen om het kereltje los te maken. Nou die speelt voorlopig niet meer voor zwarte piet. Door als de commotie later op het werk dan verwacht. En dan sta je in eens met andere mensen in de lift dan andere ochtenden.
Eerst mijn tas schoon gemaakt, met beeldscherm cleaner ( is op alcohol basis dus dat kan ). En daarna handen wassen en koffie drinken. Plassen. Mutatieblaadjes tellen. Een dame helpen met haar laptop. Bellen naar de reparatie dienst waar de scanner bleef. ( Heb dat bedrijf niet eens een voeding om die scanner te testen, en ik had hem er express niet bij gedaan om te zorgen dat het niet kwijt kon raken. Nu moet ik die apart opzenden. Zucht ) .
Koffie drinken. Broodje eten, mutaties controleren. Voorraad lijst bijwerken. Urenstaat in vullen. Mandarijntje eten. Mailtje beantwoorden van regio kantoor. Laptop op nieuw in richten. 6 laptops gereed zetten voor uitleen. Eten. ( Nassie, 1 stokje vlees, gebakken ei. Sinaas toetje, Glas Vla/CholadeVla/Aardbei/toefje slagroom, 2 bekers melk. )
Papieren voor de uitleen typen. Weer die mevrouw met haar laptop helpen. Naar security om een en ander gereset te krijgen. Bellen over bestelde kabels. Weer naar die mevrouw. Laptop doet het eindelijk. Laptop gereed gezet voor plaatsing, papieren er bij en korte uitleg geschreven. Op ebay gekeken. ( hoera we hebben het duitse horloge gewonnen jajajajajajaja toppie toch nog iets onder de kerstboom ). Koffie. Appeltje. Uren staat bij werken. Bellen naar klant. Dozen plat gestampt en afgevoerd. Mail gezonden naar collega om een foutive mutatie uit te zoeken. Geinformeerd naar komende afdelings verhuizing. Kabels gereed gezet om nieuwe plugjes aan te laten zetten. WC ( grote boodschap stink stink ) handen waasen. Koffie. Tas na gekeken, is schoon en droog. Tijd om naar huis te gaan. Weer de metro in. Gelukkig een stuk rustiger dan vanmorgen. Thuis, hond uit laten, eten, kinderen naar bed brengen , voorlezen. Vrouw naar Bingo. FF rustig internetten. He een free listing weekend op ebay...... Tja. Daar gaan we weer. FF turbo listeren. Zo mensen, dat was mijn dag. En wat heb jij gedaan?
Zo dat was mijn dag.
Bericht 438 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

pffff, wat een dag
hoezo, DDD?
ik mis het uitgummen nog;-)
gelukkig zorg je wel goed voor jezelf, ondanks de drukte

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 439 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De nieuwe ( vervangende ) combi magnetron BAKT NIET.
Het is toch om gek van te worden. Magnetronnen doet hij prima, maar nu wilde ik een cake bakken, dus voor verwarmen, piep piep, temp in stellen, deurtje dicht en na een uur ff kijken hoe het er voor staat: NIXS GEBEURT. Het is allemaal nog net zo nat als het er in ging. HIJ BAKT NIET. Ik ga dat ding morgen bij de sligro op de balie kwakken. Het eerste exemplaar ging in rook op, moest worden op gezonden, waardoor ik een paar weken zonder magnetron zat. Uit eindelijk kreeg ik een nieuwe. Deze dus. Het is toch niet te bevatten. Altijd als ik iets koop gaat er iets mis. Dan werkt het niet zoals verwacht, gaat snel stuk, valt tegen, of het staat een paar dagen later voor een fractie van de prijs die ik er voor betaald heb. Altijd pech. Gelukkig heb ik geen plastic zak in huis anders zou ik die over mijn hoofd plakken. Maar met mijn pech, zou die zak toch niet lucht dicht zijn. Wat een ellende. Ik neem twintig paracetmols en ga op de wc wonen. ff een dipje. moet kunnen. het is ten slotte weekend.
Bericht 440 van 1.216
laatste antwoord