Zondag naar Volkel geweest. Daar was in familie park Hemelrijk (BillyBird) een Country & Western dag. Met veel dans en zang. Diverse bands en bekende solisten traden op. Wel een lange rit in de auto er naar toe, en omdat er nogal wat wegwerkzaamheden waren, reden we ook nog eens verkeert. Al bij al waren we pas tegen 11 uur in Vokel in de stromende regen parkeerden we op het weiland. Gelukkig ging wat later de zon weer schijnen en konden we toch redelijk droog door het park. Genoeg te doen, ook voor de kids. Er waren zelfs botsautos en een heuse klimwand. De splash was gesloten van wege het weer. En zwemmen hebben we ook maar niet gedaan. Wel lekker gegeten en in de grote speelhal gezeten. De kids gingen te keer op de golfbaan, de glijbaan, het springpriraten schip, de touw ladders en klim planken. Volgende jaar gaan we beslist weer.
De Maandag zijn we maar eens de nieuwe ALDI vlak bij het stadion F. gaan bekijken. Lang niet zo groot als ik verwacht had. En heel stil. Maar goed, daar de tram naar het centrum genomen en bij media markt, bravo, donner, blokker, burgerking, C&A, V&D, Hema, Witte Boekenmarkt geweest. Twee winterjassen voor de jongens gehaald bij Bristol en bij Donner een mooi boek over Tarot Kaarten Lezen. Wel weer schandalig veel gegeten. En daarna naar mijn schoonouders de hond op halen en hup thuis bloemkool, worst en salade gegeten. Dat was het snelste klaar. Nu lekker uit buiken achter de pc. Straks de hond nog even uitlatne en dan ga ik weer slapen. Morgen gaan we weer wat bijzonders doen. 1 dag "rust", dan weer een dag voor de kids. om en om. Want vakantie moet wel leuk blijven. Oh ja, bij de Lidl hebben we nog even limonade en twee horloges gekocht. Ja, een welbestede dag.
Iemand van jullie wel eens in kalkar,duitsland geweest? Bij de voormalig geplande kerncentrale zou daar nu een waar kinder paradijs pretpark zijn. Wie is hier wel eens geweest en wil er hier wat over schrijven? We twijfelen nog of het de rit waard is.