annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Uiteindelijk zijn we dus Donderdag naar Blijdorp gegaan. Het aqua-gedeelte was heel tof. Maar ook op het 'oude' dierentuin terrein is veel veranderd. Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. Leuk om te zien dat de hoofden op de stenen palen nog steeds bij de olifanten staan. En dat de kinderspeeltuin nog steeds langs het spoor gelegen is. Ook de oude gebouwen en de centralevijver met loop brug zijn er nog. Waar ik ijsberen verwachtte zijn nu tijgers. En waar vroeger de giraffenstonden is nu een eetgelegenheid en de doorgang naar het nieuwe gedeelte. De rondrit met het treintje was leuk, maar dat je daar dan weer 80 cent per persoon voor moet betalen, vindt ik eigelijk te gek. In mijn herrinnering was er recht van de ingang een apen en bokken berg. Een stenen circel met in het midden een stenen berg waar apen en bokken rond liepen. Maar nu zag ik daar alleen een pelikanen vijver. Mijn vrouw houdt vol dat er nooit een apen berg is geweest. Wie weet het nog?
Ben ik in de war met een andere dieren tuin waar ik als kind in de 70er jaren ben geweest?
Vrijdag hebben we lekker in Rotterdam centrum rond gelopen. Alle blokkers af geweest op zoek naar spongebob trading cards starter deck. 5 euro volgens de folder. Helaas niet gevonden. Toen maar bij de intertoys gehaald voor 9.95 . Onze zoon wilde het zo graag hebben. Bij de Bijenkorf staan ze ook nog voor 11.95 erg he. En bij de blokker op zuidplein waren de yugiho startdeks 7.50 Dus gelijk maar vast voor zijn verjaardag een Joey en een Pegasus deck mee genomen. Ik zoek nog spongebob boosterpacks. Wie weet waar ze die nog hebben?
Zaterdag naar Schiebroek geweest, lekker over de oude peppelweg gewandeld , ijs gegeten bij de italiaan. Leuk om weer eens in mijn oude jeugd omgeving terug te zijn.
Jammer dat Ammerlaan dicht was, vakantie tijd. Dus halen we wel een andere keer ambachtelijke bonbons.
Morgen weer een drukke dag, dus alvast welterusten.
Bericht 371 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zondag naar Volkel geweest. Daar was in familie park Hemelrijk (BillyBird) een Country & Western dag. Met veel dans en zang. Diverse bands en bekende solisten traden op. Wel een lange rit in de auto er naar toe, en omdat er nogal wat wegwerkzaamheden waren, reden we ook nog eens verkeert. Al bij al waren we pas tegen 11 uur in Vokel in de stromende regen parkeerden we op het weiland. Gelukkig ging wat later de zon weer schijnen en konden we toch redelijk droog door het park. Genoeg te doen, ook voor de kids. Er waren zelfs botsautos en een heuse klimwand. De splash was gesloten van wege het weer. En zwemmen hebben we ook maar niet gedaan. Wel lekker gegeten en in de grote speelhal gezeten. De kids gingen te keer op de golfbaan, de glijbaan, het springpriraten schip, de touw ladders en klim planken. Volgende jaar gaan we beslist weer.
De Maandag zijn we maar eens de nieuwe ALDI vlak bij het stadion F. gaan bekijken. Lang niet zo groot als ik verwacht had. En heel stil. Maar goed, daar de tram naar het centrum genomen en bij media markt, bravo, donner, blokker, burgerking, C&A, V&D, Hema, Witte Boekenmarkt geweest. Twee winterjassen voor de jongens gehaald bij Bristol en bij Donner een mooi boek over Tarot Kaarten Lezen. Wel weer schandalig veel gegeten. En daarna naar mijn schoonouders de hond op halen en hup thuis bloemkool, worst en salade gegeten. Dat was het snelste klaar. Nu lekker uit buiken achter de pc. Straks de hond nog even uitlatne en dan ga ik weer slapen. Morgen gaan we weer wat bijzonders doen. 1 dag "rust", dan weer een dag voor de kids. om en om. Want vakantie moet wel leuk blijven. Oh ja, bij de Lidl hebben we nog even limonade en twee horloges gekocht. Ja, een welbestede dag.
Iemand van jullie wel eens in kalkar,duitsland geweest? Bij de voormalig geplande kerncentrale zou daar nu een waar kinder paradijs pretpark zijn. Wie is hier wel eens geweest en wil er hier wat over schrijven? We twijfelen nog of het de rit waard is.
Bericht 372 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zojuist kreeg ik een telefoontje van een kennis dat onze huisarts dit weekend plotseling overleden is. Dr Dijk was hartpatient en is slechts 51 jaar geworden. Hij was een van de grondleggers van het Dokters Centrum Beverwaard. Hij laat een vrouw en twee jonge kinderen achter. Patienten krijgen binnen kort schriftelijk bericht hier over. We zijn verbijsterd en teneergeslagen door dit. We wensen de nabestaanden veel sterkte.
Bericht 373 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo, de vakantie is voorbij. Morgen gaan de kids waar naar school. Allebei naar een nieuwe klas en een nieuwe juf. Dus dat is reuze spannend voor ze. Morgen avond gaan we nog zwemmen met ze, als afsluiting van de vakantie.
Dinsdag ga ik zelf weer werken. Ben benieuwd of de collegas er een puinhoop van gemaakt hebben, of dat ze juist hebben op geruimd. Hopelijk zijn alle reparaties inmiddels binnen gekomen en alle nieuw binnen gekomen bestellingen goed verwerkt, anders is het weer een zooitje in het magazijn. Maar goed. Ik zoek het allemaal wel uit en dan komputallemaalgoe. Donderdag naar de tandarts, dus een korte week om mee te beginnen.
Bericht 374 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

heb je deze al Ronald?

http://tinypic.com/b8jofc

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

Bericht 375 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ieder z'n hobby he. gnagna.
FF-in de eerste werk periode zit er al weer op. Het magazijn is op orde en de materiaalaudit was weer 100%.
Kortom pico bello. Maandag alweer mijn laatste werkdag, want dinsdag moet ik spoelen en woensdag naar het ziekenhuis voor alweer een colon. een doubleballoon deze keer. Benieuwd of ze net zo lang bezig zijn als vorige keer met de gastro. Als ik maar niet weer een bloeding krijg want dat wil ik echt niet meer mee maken. Ja baasje is nerveus. Maar wat maakt het uit, zandkorels in de woestijn zijn we. In ieder geval blijf ik de rest van de week thuis en daarna zien we wel weer.
Bericht 376 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Heel veel sterkte!!

Ik ben tegen prikbord schorsingen!!

Bericht 377 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

sterkte r b.

life starts at 180

Life starts at 180
Bericht 378 van 1.216