Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-08-2005 22:25
Uiteindelijk zijn we dus Donderdag naar Blijdorp gegaan. Het aqua-gedeelte was heel tof. Maar ook op het 'oude' dierentuin terrein is veel veranderd. Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. Leuk om te zien dat de hoofden op de stenen palen nog steeds bij de olifanten staan. En dat de kinderspeeltuin nog steeds langs het spoor gelegen is. Ook de oude gebouwen en de centralevijver met loop brug zijn er nog. Waar ik ijsberen verwachtte zijn nu tijgers. En waar vroeger de giraffenstonden is nu een eetgelegenheid en de doorgang naar het nieuwe gedeelte. De rondrit met het treintje was leuk, maar dat je daar dan weer 80 cent per persoon voor moet betalen, vindt ik eigelijk te gek. In mijn herrinnering was er recht van de ingang een apen en bokken berg. Een stenen circel met in het midden een stenen berg waar apen en bokken rond liepen. Maar nu zag ik daar alleen een pelikanen vijver. Mijn vrouw houdt vol dat er nooit een apen berg is geweest. Wie weet het nog?
Ben ik in de war met een andere dieren tuin waar ik als kind in de 70er jaren ben geweest?
Vrijdag hebben we lekker in Rotterdam centrum rond gelopen. Alle blokkers af geweest op zoek naar spongebob trading cards starter deck. 5 euro volgens de folder. Helaas niet gevonden. Toen maar bij de intertoys gehaald voor 9.95 . Onze zoon wilde het zo graag hebben. Bij de Bijenkorf staan ze ook nog voor 11.95 erg he. En bij de blokker op zuidplein waren de yugiho startdeks 7.50 Dus gelijk maar vast voor zijn verjaardag een Joey en een Pegasus deck mee genomen. Ik zoek nog spongebob boosterpacks. Wie weet waar ze die nog hebben?
Zaterdag naar Schiebroek geweest, lekker over de oude peppelweg gewandeld , ijs gegeten bij de italiaan. Leuk om weer eens in mijn oude jeugd omgeving terug te zijn.
Jammer dat Ammerlaan dicht was, vakantie tijd. Dus halen we wel een andere keer ambachtelijke bonbons.
Morgen weer een drukke dag, dus alvast welterusten.
Ben ik in de war met een andere dieren tuin waar ik als kind in de 70er jaren ben geweest?
Vrijdag hebben we lekker in Rotterdam centrum rond gelopen. Alle blokkers af geweest op zoek naar spongebob trading cards starter deck. 5 euro volgens de folder. Helaas niet gevonden. Toen maar bij de intertoys gehaald voor 9.95 . Onze zoon wilde het zo graag hebben. Bij de Bijenkorf staan ze ook nog voor 11.95 erg he. En bij de blokker op zuidplein waren de yugiho startdeks 7.50 Dus gelijk maar vast voor zijn verjaardag een Joey en een Pegasus deck mee genomen. Ik zoek nog spongebob boosterpacks. Wie weet waar ze die nog hebben?
Zaterdag naar Schiebroek geweest, lekker over de oude peppelweg gewandeld , ijs gegeten bij de italiaan. Leuk om weer eens in mijn oude jeugd omgeving terug te zijn.
Jammer dat Ammerlaan dicht was, vakantie tijd. Dus halen we wel een andere keer ambachtelijke bonbons.
Morgen weer een drukke dag, dus alvast welterusten.