annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

Kom niet aan het Koningshuis, dan krijg je met mij van doen;-)
Vind het erbij horen, stuk nostalgie, en voor ieder die gaat roepen die nostalgie kost wel wat, nouwwww een republiek kost ook wat hoor.
Voor de betrekkingen met andere landen is het ook goed en
wat vaak wordt vergeten voor de economie, in hun kielzog reizen velen mee. Photobucket
Bericht 491 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Oh en indd. Obama is een topper! Photobucket
Bericht 492 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Waarom is Obama dan een topper?

Bericht 493 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Obama is in staat landen te verenigen. Zijn uiterstraling is een zeer positieve. Het zorgstelsel is Amerika was er eigenlijk alleen voor diegene die het kon betalen, dat is ook al een grote ommekeer, waar hij mee bezig is.
Ik kan nog meer zeggen, maar dat is niet terzake doende:^O TIS EEN STUK!
Het feit hoe ver hij gekomen is in Amerika als getinte man, geeft hem een voorsprong op velen, vind ik persoonlijk. Het is een vechter, en zeer intelligent. Photobucket
Bericht 494 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Nou ik vind het van het begin af aan een sprekende pop met een teveel aan PR. Dat soort praatjesmakers hebben we hier ook genoeg, maar voordat het tot daden kan komen zijn ze dan alweer vertrokken of bijgedraaid. Hij komt veel beter over dan zijn voorganger maar dat was ook niet zo moeilijk. Het is all talk, het is een Amerikaan en hij zal bijna niets kunnen veranderen omdat de meeste Amerikanen dat niet willen.

Welke landen heeft hij dan verenigd? Volgens mij heeft zijn land een lange traditie van landen demoniseren of platbombarderen en er zetbaasjes neerzetten.
Dat zorgstelsel wordt al decennia lang mee gekoketteerd, ik zie het er nog niet komen omdat degenen die het wel kunnen betalen er op tegen zijn.
Die laatste twee opmerkingen zullen wel kloppen, anders word je geen president (tenzij je uit een invloedrijk geslacht van presidenten en corrupte familie komt dan).

Bericht 495 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Jen kan niet verwachten A3 op zon korte termijn dat er veel veranderd is, lijkt mij heel logisch, dat kost tijd en veel diplomatie.

Het is geheel en al geen praatjesmaker, daar zit hem nu de kern. Hij is wijs, een jonge man met een wijs hart.

Gun hem de tijd.

Ooit zag ik een reportage over hem, waarbij hij voor het eerst Airforce One betrad. Waarbij de piloot normaliter elke nieuwe president verwelkomd. De manier waarop hij piloot tegemoet trad, was echt hartverwarmend. Amerikanen zijn een beetje overdone met alles, maar dit was menselijk gezien een perfecte binnenkomer. Photobucket
Bericht 496 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Gezondheidszorg kweekt lijfdebielen'
ROTTERDAM - De gezondheidszorg maakt patiënten afhankelijk . De patiënten leveren hun autonomie in en hebben geen zeggingskracht meer over hun eigen genezing. Ze hopen dat de dokter hen beter maakt. Dat stellen psycholoog dr. Noëlle Spliethoff en psychiater Rob Ruimschotel van het Rotterdamse psychiatrisch centrum PsyToBe. Het systeem van de gezondheidszorg kweekt als het ware 'lijfdebielen', vindt het tweetal.

Ads
PsyToBe wordt donderdag geopend. De behandelaars vinden dat patiënten meer inzicht moeten krijgen in hun situatie. Als ze greep hebben op hun leven lopen ze minder kans op andere ziekten. Dat is goed voor de patiënten zelf, hun gezinnen en de maatschappij, stelt het centrum. Immers, die hoeft minder geld uit te geven aan medische zorg. Photobucket
Bericht 497 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Ik slik zelf nog geen APC bij wijze van, het woord lijfdebielen vind ik wel erg ver gaan zeg. Photobucket
Bericht 498 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Dat is toch een open deur en van alle tijden?

Zeker wat oudere mensen - die relatief vaak gebruik maken van de zorg - zijn niet grootgebracht met het idee van voor zichzelf opkomen en laten alles van de dokter of andere hulpverlener afhangen.

Je zou zeggen dat psychiaters (waaraan al heel lang een tekort is) wel wat nuttigers met hun tijd kunnen doen.

Overigens is het beleid van het huidige kabinet ('terug naar de jaren-'50') er ook op gericht dat mensen die zorg nodig hebben zo afhankelijk mogelijk worden gemaakt via allerlei structuren met instanties, terwijl ze wel verantwoordelijk worden gehouden voor wat die instanties met ze uitvreten.

wat is APC ?

Bericht 499 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

paracetamol op basis van asperine;-)
acetylsalicylzuur, paracetamol en cafeïne

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 500 van 1.448
laatste antwoord