annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kun je chinese verkopers uit je zoekresultaten halen?

Ik ben voor de zoveelste keer gedupeerd door een chinese verkoper. Ik durf geen negatieve feedback te geven omdat ze vaak dreigen je op een zwarte lijst te zetten of slechte valse feedback terug te geven. Ik zet mijn commentaar meestal wel in de feedback om alsnog m'n mening een beetje kwijt te kunnen. Ik begrijp dat ebay niet verantwoordelijk is voor de integriteit van verkopers, maar er moet toch een optie zijn/komen om bepaalde verkopers te kunnen mijden. In de resultaten van items die ik zoek barst het vaak van de chinese verkopers (gemiddeld 7 op 10) en daardoor kom ik toch weer in de verleiding om iets te kopen vanuit china. Als ik dat niet doe moet ik alsnog nodeloos door alle zoekresultaten scrollen wat mij erg irriteert.

Ik zal nu nooit meer iets uit china bestellen, maar heb ook geen zin om door een berg van oneerlijke advertenties te zoeken naar integere verkopers.

Ik winkel graag wereldwijd, maar heb gewoon geen vertrouwen meer in chinese verkopers. Kan ik in zoekresultaten niet items vanuit china weglaten?

Meerdere mensen uit mijn kennisenkring hebben overigens hun ebay account opgezegd omdat ze geen vertrouwen in ebay meer hebben door dergelijke verkopers. Het is erg jammer en ik zou graag zien dat ebay hieraan iets kan doen.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Re: Kun je chinese verkopers uit je zoekresultaten halen?

U gaat nu off topic met uw geklaag en gescheld op iemand,die idd op belachelijke vragen vreemde antwoorden geeft.

Best wel irritant voor bepaalde personen.

Trouwens,waarom die ellenlange klaagverhalen?

Bericht 11 van 11
laatste antwoord