annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzend status

ik heb iets besteld en bij mijn status staat dat er betaald is... de verkoper zegt dat het pakketje al verstuurd is maar bij de status staat dat dit nog niet verzonden is ... kan zoiets kloppen of is mijn 1e Ebay aankoop gelijk een oplichter ??

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Re: verzend status

De verkoper heeft gewoon niet aangevinkt dat het verzonden is verder is er niets aan de hand!  Waarom altijd meteen denken dat de verkoper een oplichter is?

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

waarom?

jah geen idee... krijg geen antwoord op mijn vragen.

heb meerdere berichten gestuurd maar krijg niks meer te horen.

ook staan er niet al te beste Feedbacks.

ik wist eerst niet dat je hier kon kijken (nieuwe op ebay)

daar stonden ook niet al te beste berichten in over spullen die niet ontvangen zijn en de verkoper gaat daar enorm bot op 1.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

als je hebt betaald met PP dan gewoon afwachten en de claim termijn van 45 dagen in de gaten houden, en je de volgende keer is het misschien handig eerst de FB te bekijken alvorens iets aan te schaffen, hoewel het FB systeem een eenzijdig en oneerlijk systeem is en dus niet alles zegt!

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Ja als je er nog niet zoveel van begrijpt als nieuweling.

dan ga je natuurlijk gelijk op ebay.com kopen.

en dat bij een verkoper die 33000+ feedbacks heeft

en een feedbackpercentage van 99,6% en dit

jaar 20000+ positieve feedbacks heeft ontvangen.

ja en dat zal dus wel een oplichter kunnen zijn.

en dat je bij een claim bij niet ontvangst je geld

van Paypal terukgrijgt en Paypal dat van de rekening

van de verkoper haalt dat zal je dus ook nog wel niet

weten.

Ja en Stephan met Paypal is het hier claimen

geblazen of je nu wel of niet het objekt ontvangen hebt

het is claimen, claimen en nog eens een keer claimen.

groetjes Niek

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

tja we hebben nu eenmaal een claimcultuur!

mijn mening is dat je als beginnend koper op ebay maar eerst even het een en ander moet uitzoeken hoe alles werkt alvorens een aankoop te gaan doen! goed lezen kan al heel veel ellende voorkomen!

tja en om iemand meteen een oplichter te noemen vind ik persoonlijk schandalig maar goed wie ben ik!

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

gast als je graag negative troep wilt uiten ga lekker bij je gezin de grote wijze nerd spelen.

je kan ook gewoon een normaal iets neerzetten dan een beetje suf kritiek te dumpen.

ik vraag een simpel iets en als jij alles zo goed weet vanaf het begin... toppie voor jou!

wat een held zeg.

Enschede:

wat je zegt heb je ook gelijk in.. maar ik ben niet zo computer iemand ... het doet me niks en ik wil het ook gewoon niet leren.

maar voor iets als ik had ik ook wel beter eerst wat verder in kunnen verdiepen.

maar ik verwachte al dit soort dingen niet.

ik dacht ... aanmelden ... kopen .. betalen .. en wachten haha

-- Bewerkt door mikelatuny op 30 Dec 2011 15:31 CET
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Die Patches die u heeft gekocht hebben ook een langere levertijd omdat ze uit de VS komen en standaard verzonden worden, tevens is de verkoper een grote verkoper die waarschijnlijk niet altijd tijd heeft om vragen te beantwoorden en/of iets aan te vinken.

Je commentaar richting de andere beantwoorder vind ik nogal overtrokken en wat is er nu eigenlijk verkeerd gezegd?

Dat je je niet wilt verdiepen in bepaalde materie moet je natuurlijk zelf weten maar dan moet je naderhand ook niet piepen en een ander op het geven van een in jouw ogen verkeerd antwoord niet aanvallen.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord