annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

automatische verzendkosten laten berekenen

jvsmotoren
Community-lid

Hallo,


 


Ik zit sinds pas op ebay en ik heb een ebay winkel geopend voor een motorfietszaak om spullen te verkopen.


 


Nu zet ik in de omschrijving van mij advertentie's die internationaal staan via ebay.com dat er voor de verzendkosten contact op moet worden genomen en laat ik offerte maken door parcel international.


 


ik vind dit niet zo fijn werken want ik heb al meerdere keren gehad dat een koper het object gelijk koopt en dat ik zijn betalling al heb en hem daarna nog moet gaan vertellen dat er ook nog 80 etc euro verzendkosten bij komt.


 


Nu wil ik eigenlijk kijken of ik bij mij advertentie's de verzendkosten automatisch kan laten berekenen voor de kopers.


 


Ik heb al gekeken maar dit gaat niet via ebay.com omdat wij in nederland zitten en als ik op ebay.nl kijk en dan bij instellingen voor verzenden heb ik geen optie's om deze functie aan te zetten ik kan voor internationale verzendingen alleen gratis en zelfde bedrag voor iedereen gebruiken.


 


weet iemand hoe ik dit in zou kunnen stellen of is dit gewoon niet mogelijk.


 


en als dit niet kan weet iemand dan een klantvriendelijkere manier om de verzendkosten te regelen


 


Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven alvast hardstikke bedankt

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

automatische verzendkosten laten berekenen

abeldoorn
Community-lid

voor zover ik weet kan dat inderdaad niet, je zou per aangeboden object de individuele porto kosten moeten opgeven, dus voordat je het aanbiedt uitzoeken wat de porto kosten zijn. Is heel veel werk...

Bericht 2 van 2
laatste antwoord