annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Grote pakketten naar buitenland als particulier

Hallo mensen.


Ik ben al enige tijd bezig via ebay met het verkopen van gitaren. Veel van deze gaan naar het buitenland.


Nu liep ik bij verzending van de laatste tegen een probleem aan:


het pakket was langer dan een meter, derhalve wil postnl het pakket niet aannemen. Uteindelijk heb ik het alsnog kunnen verzenden tegen redelijk tarief via GLS welke een iets hogere afmeting accepteert (120 cm). Nu zit ik echter met hetvolgende probleem:


Ik heb nu nog een aantal gitaren staan met een luxe koffer eromheen waardoor het pakket zo'n 125 cm wordt en dus ook via GLS niet meer verzonden kan worden. Postnl, TNT zal ik al zakelijke klant moeten worden om het te kunnen verzenden en UPS en anderen die ik tot nog toe geprobeerd heb kostte het een vermogen (zo rond de 150 euro waar ik eerder cq 35-40 kwijt was) waardoor verkoop al niet langer rendabel zou zijn.


Mijn vraag: heeft een van jullie nog weet van een bedrijf waar ze deze pakketten nog wel tegen een schappelijke prijs naar het buitenland vervoeren?



Bij voorbaat dank,



Dylan

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Grote pakketten naar buitenland als particulier

stephanthecollector
Community-lid

kijk eens op de site van parcell international misschien dat die het wel accepteren

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Grote pakketten naar buitenland als particulier

dolphinarium
Community-lid

http://www.van-sleen.nl/tarieven/pakket-versturen-europa

Bericht 3 van 3
laatste antwoord