op 25-10-2012 00:35
Het volgende gebeurt. Zending komt uit de VS en is vanwege priority mail binnen enkele dagen in NL. De inklaring laat zoals altijd op zich wachten maar doet er dit keer slechts een week over om... de zending van een verkeerde factuur te voorzien waarna het pakket niet aan de pakketdienst voor bezorging wordt gegeven maar direct vanwege 'foutieve rembours labeling' retour afzender wordt gestuurd.
Let wel, het betreft hier een al betaald pakket waar slechts invoerrechten op gezet zijn. Dit is dus nooit aangeboden geweest maar gewoon door een foutieve administratieve handeling maar weer teruggestuurd.
Hoe leg je dat dan uit aan de verzender, en het gaat niet om een paar $$ natuurlijk. Tot zover.
op 04-12-2012 14:49
de gummers waren er snel bij! waarvoor dank!
op 04-12-2012 16:20
Gebeurt er eens een keer wat, mis ik het helemaal.
Overigens de Federatie van Juweliers adviseert de leden geen gebruik meer te maken van prutsnl. Die ontkenden eerst alle problemen maar gezien de onhoudbaarheid daarvan hebben ze het nu maar toegegeven. Hoe het steeds gekker wordt..
op 09-01-2013 23:24
Tot mijn verbazing maar toch ook vreugde mocht ik vandaag een pakket uit de VS ontvangen dat ik 20 november al had gekocht en betaald. De 23e november had het de VS verlaten conform de laatst aanwezige tracking gegevens. Nu bijna zeven weken later mocht ik de weer foutieve inklaring betalen maar ala, wie maalt daar nog om. Zoveel vreugd was mijn deel.