annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending: hoe het steeds gekker wordt..

Het volgende gebeurt. Zending komt uit de VS en is vanwege priority mail binnen enkele dagen in NL. De inklaring laat zoals altijd op zich wachten maar doet er dit keer slechts een week over om... de zending van een verkeerde factuur te voorzien waarna het pakket niet aan de pakketdienst voor bezorging wordt gegeven maar direct vanwege 'foutieve rembours labeling' retour afzender wordt gestuurd.

Let wel, het betreft hier een al betaald pakket waar slechts invoerrechten op gezet zijn. Dit is dus nooit aangeboden geweest maar gewoon door een foutieve administratieve handeling maar weer teruggestuurd.

Hoe leg je dat dan uit aan de verzender, en het gaat niet om een paar $$ natuurlijk. Tot zover. 

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Inmiddels een week verder en nu drie maal gebeld met het bekende 0900-0570 nummer a 45 cent per minuut (plus de kosten van...). Iedere keer een ander verhaal.

Het blijkt dat de zending elke keer niet uitgegeven kan worden, wel is het nog steeds in NL. Wat er dan mee aan de hand is wordt niet duidelijk gemaakt. Mijn inschatting is dat de envelop inmiddels leeg is en een lege envelop bezorgt zo slecht, vooral als er nog invoerrechten betaald moeten worden want die zijn weer wel precies bekend.

Als service gaat men mij alvast een navraagformulier toezenden, voor als het item niet komt. Ik denk dat men er zelf ook niet meer in gelooft maar dat mag vanwege de klantvriendelijkheid niet gezegd worden. 

Bericht 2 van 13
laatste antwoord

Na ruim zeven weken is de zending dan toch aangekomen.

3 dagen voor de werkelijke verzending

3 weken voor de inklaring

4 weken voor zoekraken en terugvinden

Maar ik ben allang blij dat het is aangekomen. Zo zie je dat alles uiteindelijk goed komt. Er is hoop.

Bericht 3 van 13
laatste antwoord

Vandaag weer een nieuwe variant van het postnl gebeuren.

Gisteren, niet thuis, twee afhaalberichten voor twee aangetekende zendingen. Vandaag naar het aangegeven afhaalkantoor geweest alwaar slechts 1 van de 2 zendingen aanwezig was. Waar is de andere?

De 0900-0570 servicedienst wist niets anders te vertellen dat ik de verzender een navraagformulier moest laten indienen. Wie dan de verzender was kon niet verteld worden, die stond niet vermeld.

Wordt ook weer vervolgd, wel hoop ik dat het dit keer niet zeven weken moet duren.

Bericht 4 van 13
laatste antwoord

Vraag het eens aan de altijd zeer behulpzame en tevens klantvriendelijke helpdesk. Deze vind u rechts boven aan de pagina.

Bericht 5 van 13
laatste antwoord

Zeer vriendelijke dank voor deze nuttig tip.

Overigens kan ik meedelen dat het laatste pakket inmiddels gevonden is, men had niet goed gekeken. Maar om deze serie te vervolgen hier weer iets nieuws. Vandaag een aanmaning ontvangen voor het betalen van invoerrechten op een pakket van vier maanden geleden. Postnl geeft nooit een pakket af waar invoerrechten op zitten zonder direct aan de deur te moeten betalen. Blijkbaar dus wel.

Bericht 6 van 13
laatste antwoord

Wellicht heeft PostNL ook een zeer klantvriendelijke en tevens deskundige helpdesk. Geloof het of niet, op www.postnl.nl ziet u rechts bovenin de juiste button.

Bericht 7 van 13
laatste antwoord

Het lijkt de plaats te zijn, rechtsboven.

Ik mocht reeds het genoegen smaken de deskundige en zeer klantvriendelijke klantendienst van postnl te mogen meemaken. Ik kan uit eigen ervaring stellen dat de klantendienst van eBay een stuk beter is. En deze is ook nog eens volledige gratis. Waarvan akte.

Bericht 8 van 13
laatste antwoord

😮

joehoe gumafdeling we hebben weer een gevalletje!!!!

Bericht 9 van 13
laatste antwoord

foei

Bericht 10 van 13
laatste antwoord