annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Paketje van 20 juni is vorige week binnengekomen. Het paketje uit Riga nog steeds niet. Ik meldde ook een paketje uit Athene en die is er ook nog niet.

 

Die uit Riga is sinds 22 juni in Nederland en die uit Athene sinds 26 juni. Zijn niet meer gescand.

Bericht 101 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik vroeg me al af waarom mijn pakketje vanuit de VS er zo lang over doet. Maar nu wordt me het een en ander duidelijk. Bedankt voor het delen allemaal! 

 

Heb op 3 juni iets besteld uit Wisconsin, is nu via Chicago en New York uiteindelijk op 14 juli in Rotterdam aangekomen. Waarschijnlijk met de boot. Ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier door de douane is en door PostNL bij mij wordt bezorgd. De 2 maanden aan totale levertijd tikken we al bijna aan. 

Bericht 102 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

mijn bestelling van half mei is al sinds 30 juni in Rotterdam dus het gaat nog wel even duren denk ik...

Op dit punt ben ik blij als het uberhaupt nog binnen komt

Bericht 103 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hebben jullie de pakketjes uiteindelijk ontvangen?
Bericht 104 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

600 dollar uitgegeven... zelfde hier... Puinbak, ik koop nooit meer iets via Ebay
Bericht 105 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hebben jullie de pakketjes ontvangen?
Bericht 106 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Een pakketje van juni binnen 10 dagen. Wacht nu op pakketje dat wacht op chicago
Bericht 107 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Is het met priority gestuurd?
Bericht 108 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Het pakketje uit Riga is op 7 augustus binnengekomen. Was sind 22 juni in Nederland.

Die uit Athene heb ik geen juiste info gegeven. Pakketje is nog NIET in Nederland, maar nog steeds in Athene. Deze is nu bijna 3 maanden onderweg. Deze heb ik via eBay.

 

Hierboven schreef iemand 'Ik koop nooit meer bij eBay.' eBay kan hiet niets aan doen. Het is bij de postbedrijven wereldwijd dat het vertraagd is. Zelfs pakketjes die in Nederland worden verzonden zijn een week onderweg.

 

Zolang er corona is moeten we extra geduld hebben.

Bericht 109 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

weet wat helemaal vreemd is dat ik 8 dagen geleden onderdelen heb besteld bij summitracing, en die heb ik gisteren binnen gekregen dus14-8-2020 er is een pakket onderweg uit texas al vanaf 24-6-2020 en nog niks binnen ook niet verder te traceren als in transit

Bericht 110 van 117
laatste antwoord