annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Die van mij is gisteren binnengekomen, eenmaal in NL was het kwestie van met de ogen knipperen en het was binnen. Heeft al met al ongeveer 2,5 maand geduurd. Wellicht dat jullie hiermee een indicatie hebben.
Bericht 91 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik zit nu ook al sinds begin maart op een pakket te wachten en snap er niks meer van...
Bericht 92 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

In Nederland loopt het echt niet door. De genoemde paketten zijn sinds zaterdag niet één keer gescand. Een derde pakket komt uit Athene. Deze is wel via eBay gekocht. 26 mei verzonden en 26 juni in Nederland aangekomen. Ook deze is niet meer gescand. Een 4e pakket via eBay is 10 juni verzonden. Laatste scan ook op 10 juni. Deze is nog in Amerika.

 

Terugkomend op Nederland. Postnl schijnt 15.000 mensen tekotrt te hebben om alles optijd bezorrd te krijgen. Waarschijnlijk ligt er een hele grote hoop pakketten wat blijft liggen. Lijkt erop dat er af en toe een klein beetje wordt weggepakt.

 

We moeten geduld blijven houden.

Bericht 93 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik juich nog helemaal niet. Mijn pakketje staat dus sinds 20 april in transit op Jamaica NY Airport en nog steeds geen enkele verandering. Ik lees hier berichten van pakketten die binnen zijn gekomen maar sinds een latere datum in transit zaten. Logischerwijs had mijn pakket er dan toch al moeten zijn? Of moet ik me een grote berg post voorstellen waarbij mijn pakket meer onderop ligt en daardoor nog niet verzonden is?

 

Wat zijn de contactmogelijkheden bij USPS eigenlijk? Ik kom, zowel telefonisch als ook via de website, niet verder dan de FAQ-questions...

Bericht 94 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Paul, ik denk dat het dan ligt aan de airport waar je pakketje vandaan komt. Ik wacht zelf al sinds 3 april ongeveer en ik zag ook dat mensen die een stuk later hun pakket besteld hadden, ‘m ook eerder binnen kregen. Valt niks aan te doen en ik zou ook niet je energie eraan verspillen met druk maken. Ik heb me de hele tijd druk gemaakt en heb besloten om dat niet meer te doen. Mijn pakketje kwam vanaf Chicago en ik heb pas sinds ongeveer de 27e of 28e van juni bericht gehad dat mijn pakketje nu dan eindelijk in Europa is. It sucks. It really does. Maarja.
Bericht 95 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Dank voor je bericht. Ik wil zo graag zekerheid hebben dat ik het ooit ga ontvangen. Ik ben zo bang dat mijn pakket gewoon ineens foetsie is en dat ik dan kan fluiten naar mn geld en product. 

Bericht 96 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

De contactmogelijkheden bij USPS zijn echt beroerd. Ik kom ook niet verder dan de FAQ-s. Zeer onpersoonlijk.

Bericht 97 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Het eerste pakket is vandaag binnengekomen. Was 14 april in Amerika verzonden, kwam op 20 juni in Nederland aan en 7 juli ontvangen. Dus 84 dagen onderweg geweest..

Bericht 98 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Vandaag mijn 3 maanden onderweg zijnde pakket ontvangen, bij checken mijn ebay zie ik dat alle verzend/tracking/feedback gegevens niet meer beschikbaar zijn, lekker dan Ebay pakketten die dus 3 maanden onderweg zijn worden als object en objectnummer dus schijnbaar gewist, lekker betrouwbaar als je je geld wilt claimen, voorlopig geen Ebay meer voor mij
Bericht 99 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik begrijp dat ook niet van eBay. Ook in 'Mijn eBay' verdwijnt het al na 60 dagen. Heb op 19 mei iets gekocht uit Griekenland. Is op 26 juni aangekomen in Nederland, maar nog niet binnen. Is op 18 juli vedwenen uit 'Mijn eBay'. Ik heb mijn emailtjes bewaard en daar klik ik dan op een linkje. Ook 'Feedback' geven is na 60 dagen niet meer mogelijk.

 

Eigenlijk, zolang corona aanwezig is, moet eBay het aanpassen naar een half jaar of 180 dagen (5 maanden en 28 of 29 dagen).

Bericht 100 van 117
laatste antwoord