annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Maar weer eens met post.nl gebeld. Klantenservice noemde 7!!!! weken als mogelijke verwerkingstijd in Nederland (na aankomst in Rotterdam) dus misschien moeten we nog heel veel geduld hebben. ;( ik ga het maar even met rust laten en laat van mij horen als het pakketje binnen is.
Bericht 41 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik heb ook 2 paketten die via USPS uit de United States moeten komen. Het eerste paket staat al sinds 21 april op 'In transit' en de 2e heb ik via eBay gekocht en staat sindes 22 mei daarop.

 

De eerste heb ik via een internetwinkel gekocht en die heeft ook vele meldingen dat het blijft 'hangen'.

 

We moeten met zijn allen geduld hebben als het uit Amerika komt.

Bericht 42 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Mijn pakket van USPS is al op 26 maart 2020 ontvangen maar heb het nog steeds niet ontvangen. Ik weet ook niet waar en bij wie ik daarvoor moet zijn. 

 

 

  • 26 Maa 202021:27
     
    Arrival at Post Office. Your item has arrived at the delivering post office in NETHERLANDS at 10:27 pm on March 26, 2020.NETHERLANDS
     
    USPS
    This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.
  • 26 Maa 202021:26
     
    Departed FacilityNETHERLANDS
     
    USPS
  • 26 Maa 202021:25
     
    Arrived at FacilityNETHERLANDS
     
    USPS
  • 26 Maa 202021:24
     
    Processed through FacilityAMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
     
    USPS
  • 26 Maa 202020:51
     
    Held at Delivery Depot/Delivery OfficeNETHERLANDS
     
    USPS
  • 26 Maa 202020:50
     
    Processed through FacilityAMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
     
    USPS
  • 18 Maa 202010:40
     
    Processed Through Regional FacilityJAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER

 

Bericht 43 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing

Bel even met de klantenservice post.nl 

Bericht 44 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik heb hetzelfde. Een pakket dat als sinds 20-03 onderweg is. Laatste status: CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER, Processed Through Regional Facility, datum: 2020-04-05.

 

Dus ik ga nu richting 3 maanden wachttijd. 

Maar wat nog frustrender is: Post.nl kan me niet helpen omdat de trackingscode (nog) niet in hun systeem staat, en USPS lijkt totaal onbereikbaar. Heb ze getwitterd, gemaild, formulieren proberen te vullen... niets. Ik vind wachten in deze vreemde tijden niet erg, maar zorg op zn minst voor een systeem waarmee men kan achterhalen waar het item zich nu bevind en hoelang dit ong. nog kan duren.

De berichten die ze op USPS zetten omtrent de levertijden zien er m.i. veel te rooskleurig uit.

 

Bericht 45 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
De eerste boot is pas rond 8 mei aangekomen in Rotterdam, als het waar is dat post.nl er zeven weken over doet om de boel uit die containers te halen, sorteren en bezorgen met personeel op 1,5m afstand dan worden de eerste pakketjes pas eind juni bezorgd.... en daarna ca. 1 week later en de volgende pas eind juli. Usps heeft het over 4-6 weken bezorgtijd in Europa. Dat is inderdaad niet realistisch.
Bericht 46 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ook te wachten sinds begin april, staat alleen jamaica distribution center
Bericht 47 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik heb een pakket uit de VS die sinds 21 april 'In Transit' staat. De laatste scan was op 17 april ook in Jamaica (NY). Dit is een pakket wat niet via eBay is gekocht. Het speelt niet alleen af wat bij eBay is gekocht.

 

Bij USPS zijn de scans wel betrouwbaar. Als het in Nederland aankomt zijn er weer scans. Als er nog geen scans uit Nederland zijn, is het nog niet in ons land gearriveerd.

Bericht 49 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ok boyce447 dat geeft aan dat het dus toch nog steeds onderweg is
Bericht 50 van 117
laatste antwoord