annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Selektvracht maakt er een rommeltje van !!!!

2maigret
Community-lid

Een pakket uit Duitsland was op 11/01/2011 aangeboden bij DHL Duitsland en 14/01/2011 al in Nederland volgens het DHL Track&Trace systeem.Na enkele dagen nog niets ontvangen en dus maar met DHL gebeld, die ons door verwees naar Selektvracht: het pakket lag op het depot in Utrecht, en het pakketje zou naar depot Apeldoorn gestuurd worden.En toen begon de ellende !!!!! Bij telefonische navraag op 21/01/2011 bleek het pakketje verkeerd gesorteerd te zijn en per abuis naar het depot in Zutphen gestuurd te zijn….waarna het weer naar depot Utrecht werd terug gestuurd. Hierop stelden we voor om vanuit Apeldoorn het dan maar zelf op te halen in Utrecht, maar dat was niet mogelijk. Het pakket zou maandag 24/01/2011 afgeleverd worden bij depot Apeldoorn.. Op 24/01/2011 wederom met Selektvracht gebeld, wat schetst onze verbazing…..(lees woede)….het pakketje was inmiddels alweer retour gestuurd naar de verzender in Duitsland !!!!…Ja zelfs zonder 1x aangeboden te zijn bij ons huis… Tijdens onze gespreken a Euro 0.40 p/min met de klantenservice (die absoluut niet klantgericht zijn, maar gericht zijn op zolang mogelijk een gesprek te houden zonder enige oplossing te bieden…wat een totaal van Euro 24 oplevert) is niets tot stand gekomen. De oplossing van de klantenservice was zelfs om nogmaals het pakket te versturen vanuit Duitsland (nieuwe ronde….nieuwe kansen!!!!) Al met al dus ….Euro 24 telefoon kosten + Euro 18 verzendkosten en nog geen pakket !!!!!!

Vandaag (31/01/11 weer met Selektvracht gebeld en deze wisten me doodleuk te vertellen dat DHL Duitsland er een rommeltje van gemaakt heeft en erg traag werken.....Nou en wat is dan nu de oplossing ???????
Tja.....volgens de mevrouw van Selektvracht (die overigens weigerde om haar naam te zeggen)....ja gewoon wachten he !!!!!

Tip : Probeer een pakketje vanuit Duitsland niet met DHL/Selektvracht te laten versturen !!!!!!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Selektvracht maakt er een rommeltje van !!!!

ik heb precies zo'n verhaal.. ook een pakket uit duitslang via dhl.  Selektvracht heeft mijn pakket als "geleverd" in het systeem gezet zonder dat ik het heb ontvangen (het was volgens het depot in amersfoort nooit bij hun aangekomen). ik heb de verkoper gevraagd een onderzoek in te stellen, onderzoek is inmiddels afgerond maar ik krijg (ondanks toezeggingen van selektvracht) de uitslag niet. ook de verkoper heeft mij deze nog niet kunnen overleggen.

na 45 dagen heb ik een paypal geschil geopend om dan maar m'n geld terug te krijgen maar deze werd afgewezen omdat de verkoper dmv de (foutieve) track&trace kon aantonen dat het verzonden en geleverd was. volgens de nederlandse voorwaarden moet er dan een handtekening worden opgevraagd maar volgens de duitse voorwaarden niet.

selektvracht geageert niet op mijn e-mails, de verkoper heeft aangegeven dat de handtekening wordt opgevraagd maar heeft na een maand nog niets kunnen laten zien. en paypal geeft aan dat ik geen beroep meer kan aantekenen aangezien het geschil is gesloten en de verkoper aan haar verplichtingen jegens hen heeft voldaan..

ik ben in totaal voor 34 euro aan verzendkosten & 300 euro voor mijn niet ontvangen banjo gedupeerd. (nog afgezien van de telefoonkosten wegens het eindeloos  bellen naar de totaal onbehulpzame klantenservices van selektvracht á 40ct p.m.)

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Selektvracht maakt er een rommeltje van !!!!

kopersbescherming
Community-lid

Als de kopersbescherming van PayPal niet werkt kunt u terecht bij uw creditcard maatschappij.



Die keren vrijwel altijd uit omdat de aankopen verzekerd zijn. Dit kan tot een half jaar of zelfs een jaar, afhankelijk van de creditcard. U moet dan natuurlijk wel uw PayPal via een creditcard betaald hebben.



De kopersbescherming is een tombola die u vooral moet zien als een marketingmiddel.


Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Selektvracht maakt er een rommeltje van !!!!

jwessels2509
Community-lid

Hoi Hoi, nou zo te zien ben ik niet de enige..Ik heb mijn pakketje via deutsche post laten verzenden,terwijl ik aangaf via dhl graag te willen verzenden.Dit is dus niet gebeurd en ik kon het pakketje maar volgen tot de grens van nederland,inmiddels was het pakketje afgelopen zaterdag 5 maart in nederland,maar ik kon het niet meer volgen,zucht..dus nu overal her en der gevraagd wie dan het pakketje gaat leveren..dhl niet,selektvracht(?) heb ik vraagtekens bij en of tnt..ik weet het niet meer..het was een hoop geld..en de verkoper van duitse ebay heeft z,n geld en reageert niet meer op mijn berichtjes..wat moet ik? wachten? want ik heb de keer ervoor is er ook een pakketje verzonden via deutsche post en dat ging goed,die kreeg ik op tijd.maar de leverancier geen idee wie dat was..nu maar afwachten door te hebben gemailt met de verkoper wat die zegt.,want mocht het pakketje niet komen dan ben ik mooi mijn geld kwijt..echt om je kwaad om te maken..ik zit hier met mijn handen in het haar,het kost een hoop stress en ergenis! Wie oh wie weet een oplossing of een suggestie???

Groetjes Mevr. J. Wessels

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: Selektvracht maakt er een rommeltje van !!!!

kopersbescherming is idd een wassen neus.

ik kreeg zowaar gisteren een e-mail van selektvracht waarin werd aangegeven dat ze mijn pakket zijn kwijtgeraakt en het manco hebben gemeld.

ik heb het object netjes betaald en ik kan aantonen dat ik het niet heb ontvangen. paypal geeft doodleuk aan dat de kwestie is gesloten (terwijl ik volgens hen nog 11 dagen had om beroep aan te tekenen). echt schandalig.

heb helaas niet met creditkaart betaald, dus via die weg is er voor mij ook geen mogelijkheid.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord