annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

rkoolen
Community-lid

Hallo mensen,



Ik heb hier via ebay een voorwerp gekocht en met paypal betaald. Het voorwerp is vorige week maandag verzonden vanuit duitsland met DHL.



Met de traceercode kan ik zien dat op de website van DHL duitsland dat het pakket de volgende status heeft bereikt: The international shipment has been processed in the export parcel center



Maar we zijn nu ruim een week verder en de status staat nu nog steeds hetzelfde ?!



De verkoper heeft DHL gebeld in Duitsland en die zegt dat het pakketje in Nederland is. TNT, DHL en SELEKTVRACHT waar ik het alle aan gevraagd heb kunnen de zending niet vinden!?




Is mijn pakketje gejat ?!



En wat heb ik in mijn geval aan de koperbescherming? Kan ik mijn geld terug krijgen ?

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

Ook ik heb een gitaar van 1000 euro gekocht en de verkoper heeft het via DHL verstuurd. Ik moest daar 55 euro voor betalen! Is 21 april afgeleverd bij DHL en zou de 23e onderweg naar Nederland zijn. Het is nu 1 mei en de status is nog steeds hetzelfde. DHL Nederland kan niets doen zeggen ze en DHL Duitsland zegt dat het pakket niet meer in Duitland is. Ze zeggen ook dat vanaf het pakket Duitsland verlaat, het tot wel 10 werkdagen kan duren voordat het in Nederland is aangekomen. Bull**bleep**... de 23e lag mijn pakket in Keulen... dat is niet eens zo ver van de grens af en dan 10 dagen voordat het in Nederland is?? Wat een achterlijk dom bedrijf... ik ben nu in elk geval gewaarschuwd... NOOIT MEER DHL!! 

Bericht 11 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

 
Bericht 12 van 12
laatste antwoord