annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

rkoolen
Community-lid

Hallo mensen,



Ik heb hier via ebay een voorwerp gekocht en met paypal betaald. Het voorwerp is vorige week maandag verzonden vanuit duitsland met DHL.



Met de traceercode kan ik zien dat op de website van DHL duitsland dat het pakket de volgende status heeft bereikt: The international shipment has been processed in the export parcel center



Maar we zijn nu ruim een week verder en de status staat nu nog steeds hetzelfde ?!



De verkoper heeft DHL gebeld in Duitsland en die zegt dat het pakketje in Nederland is. TNT, DHL en SELEKTVRACHT waar ik het alle aan gevraagd heb kunnen de zending niet vinden!?




Is mijn pakketje gejat ?!



En wat heb ik in mijn geval aan de koperbescherming? Kan ik mijn geld terug krijgen ?

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

jwessels2509
Community-lid

Beste, ik heb ongeveer hetzelfde probleem momenteel..de duitse verkoper heeft mijn pakketje verzonden met deutsche post ipv DHL..ik kon de zending niet meer volgen wanneer het nederland had bereikt..nu zit ik met mijn handen in het haar welke leverancier mijn pakket gaat bezorgen..de verkoper is erg laks en geirriteerd gauw en beantwoord mijn berichten niet..zucht..en ik inmiddels selektvracht,dhl en tnt gevraagd of hun weten of zij mijn pakket gaan leveren..zij kunnen mijn zending nog niet vinden! en selektvracht,de ene zegt ja wij leveren en de andere zegt nee van niet..wat moet ik hiermee!!! Moetik maar gewoon afwachten deze week? want de verkoper heeft het pakketje vorige week donderdag/vrijdag 4 en 5 maart verzonden en zaterdag aan de status te zien online was het pakketje nederland binnen..Moet ik nog hoop hebben of duurt het allemaal wat langer??? trouwens,is jou probleem al opgelost???

Groetjes mevr. J. Wessels

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

abeldoorn
Community-lid

als je met pay-pal hebt betaald kun je binnen 45 dagen je geld terug claimen. Maar heb je al eens bij je postkantoor gevraagd of die niet gewoon daar op je ligt te wachten.

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

045cassss
Community-lid

ik heb hetzelfde probleem nu, afgelopen maandag verstuurd, er staat dat het pakket in NL is.



Volgens DHL is het overgedragen aan de TNT maar hun kunnen de zending niet vinden!



Is het bij jou nog goedgekomen?

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

kopersbescherming
Community-lid

De postbezorging in het algemeen wordt steeds minder betrouwbaar.



Bijvoorbeeld een aangetekende zending die gewoon verdwijnt is niet bijzonder meer.



Dit komt door de privatisering en de tijdgeest.



Het speelt PayPal met de graties kopersbescherming natuurlijk wel in de kaart.



Zoo hep elk nadeel ook ze voordeel.




Bericht 5 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

Ik wacht ook al ruim drie maanden op een pakket dat met dhl vanuit duitsland is verzonden, selektvracht gaf pas na twee maanden zeuren toe dat het is kwijtgeraakt. Heb geen kopersbescherming gekregen omdat het als "bezorgd" in de track & trace van dhl was aangemerkt. De duitse algemene voorwaarden van Paypal verschillen van de nederlandse op dit punt, in de nederlandse staat dat de verkoper een handekening moet kunnen overleggen en de duitsers nemen genoegen met een verzendbewijs. zeer frustrerend

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

whiskyman2010
Community-lid

Ook ik ben zoekend naar een pakketje wat volgens de verkoper eerst naar een door mij "verkeerd opgegeven" adres zou zijn gestuurd. Daarna zijn de 45 dagen verlopen, en reageert de verkoper niet meer op mailtjes visa ebay. Ook ebay geeft niet meer thuis. Tja, wat dan te doen. Je kletst tegen een muur. Maar voorlopig wel betaald en niet ontvangen.

Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

tenhulscher
Community-lid

Waardeloos mijn pakket is ook kwijt met UPS.


Hoe kan het toch dat zulke grote firma's je pakket laten verdwijnen.


Bericht 8 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

minhieminh
Community-lid
Ik heb dit probleem ook.
Zowel bij DHL als bij UPS, bij UPS ligt mijn pakketje er al 2 maanden. Telkens als ik de klantenservice bel moet ik contact opnemen met mn verzender krijg ik als antwoord. (terwijl het pakketje ALLANG in Nederland ligt) echt onzin dat, en de UPS in land van herkomst reageert telkens niet op mijn verkoper.
Dat duurde zolang dat ik een extra order maakte op ebay maar dit keer vanuit Duitsland met DHL.
Verzendtijd zal maximaal 5 dagen zijn.
En ik bestelde al vanaf vorige week maandag.
Als ze op werkdagen zouden gaan rekenen zijn ze er al 1 voorbij. Of hij vandaag zal aankomen is maar de vraag.
Heb je uiteindelijk je pakketjr nog gekregen?
Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Pakketje met DHL (vanuit Duitsland)

Krijg een raar gevoel, heb precies het zelfde probleem en ging kijken of er op internet een oplossing was.
ik hoop net als voor mij dat jullie je paketjes nog krijgen.
ben in ieder geval hier verder gekomen, en zal ook eens gaan rond bellen.
Gr s
Bericht 10 van 12
laatste antwoord