annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pffft... ebay commissie

Koper koopt iets betaald niet op tijd, ik open een geschil voor onbetaald object ik krijg betaald en sluit dat geschil 😐
Zo ver zo goed...

Ik wil de spullen afleveren de koper wil dan van de koop afzien, nou goed ik betaal de koper terug.

Ik wil de transactie annuleren om me 40 euro commissie terug te krijgen, is dat gewoon niet mogelijk 😮

Ok ik denk even met ebay.com chatten en die helpen wel verder, die zeggen dat ze hetzelf moeten aanpassen en of ik even ebay.nl wil mailen.
En dat doe ik dus, ik gemaild krijg ik eerst een bullshit antwoord terug (typische ebay emails) met hulp bij transactie problemen.

Waarop ik reageer en de situatie nogmaals uitleg.

Krijg ik een emailtje terug dat ze me ongenoegen begrijpen en het echt niet mogelijk is een tweede geschil te openen en daarmee de commissie niet terug kan krijgen 😐

Nou ten eerste ben ik niet verbaasd dat ebay het weer 's vertikt gewoon makkelijk en simpel te helpen.

Waar ik wel verbaasd over ben is dat ik zowaar antwoord krijg op mijn klacht :^O en zelfs een reply op mijn reactie.
Maar vooruitgang is verder nog ver te zoeken bij CS.

Vannacht maar weer op ebay.com chatten en de situatie uitleggen en anders word 't weer uitzoeken waar ik briefwerk heen kan sturen.:-D

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

pffft... ebay commissie

Nou ebay.com gaat kijken wat er aan deze diefstal gedaan kan worden dat is dus al een stap meer als ebay.nl 😮

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

pffft... ebay commissie

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi centralwebshop,

Kan je me even een mailtje sturen op martijn@ebay.com met daarin je vraag en de uitleg? Dan laat ik het hier even escalleren voor je.

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

pffft... ebay commissie

Hoi Martijn
Bedankt voor je bericht om te helpen maar na de chatsessie met ebay.com is het opgelost (hadden ze beloofd binnen 48 uur) ik werd er wel op gewezen dat ze me gingen helpen omdat ik een top-rated seller ben maar wat als ik dat niet was?
Ik krijg net een mail van ebay.nl CS dat ze me bij uitzondering opeens toch wilden helpen zo opeens uit het niets.

Maar dit is niet de eerste keer dat ze me pas helpen nadat ik op ebay.com om hulp gevraagd, vrij slecht eigenlijk het is dus wel pure onwil geweest van CS en dat vind ik jammer.

Ze beweerden eerst de autorisatie niet te hebben om het bedrag te crediteren en nu hebben ze dat dus opeens wel.

Maar goed me probleem is verholpen bedankt daarvoor.
Scheelt me weer een hoop tijd 😄

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

pffft... ebay commissie

martijn@ebay.com
Community-lid

😉

graag gedaan.

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 5 van 5
laatste antwoord