pffft... ebay commissie
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-02-2011 17:01
Koper koopt iets betaald niet op tijd, ik open een geschil voor onbetaald object ik krijg betaald en sluit dat geschil 😐
Zo ver zo goed...
Ik wil de spullen afleveren de koper wil dan van de koop afzien, nou goed ik betaal de koper terug.
Ik wil de transactie annuleren om me 40 euro commissie terug te krijgen, is dat gewoon niet mogelijk 😮
Ok ik denk even met ebay.com chatten en die helpen wel verder, die zeggen dat ze hetzelf moeten aanpassen en of ik even ebay.nl wil mailen.
En dat doe ik dus, ik gemaild krijg ik eerst een bullshit antwoord terug (typische ebay emails) met hulp bij transactie problemen.
Waarop ik reageer en de situatie nogmaals uitleg.
Krijg ik een emailtje terug dat ze me ongenoegen begrijpen en het echt niet mogelijk is een tweede geschil te openen en daarmee de commissie niet terug kan krijgen 😐
Nou ten eerste ben ik niet verbaasd dat ebay het weer 's vertikt gewoon makkelijk en simpel te helpen.
Waar ik wel verbaasd over ben is dat ik zowaar antwoord krijg op mijn klacht :^O en zelfs een reply op mijn reactie.
Maar vooruitgang is verder nog ver te zoeken bij CS.
Vannacht maar weer op ebay.com chatten en de situatie uitleggen en anders word 't weer uitzoeken waar ik briefwerk heen kan sturen.:-D