annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

op welk nummer kan ik iemand van e-bay bellen? krijg geen reactive op mail. waardeloos!!

Op welk nummer kan ik iemand van E-bay bellen. Ik ben al uren bezig en andere mensen om hulp gevraagd, maar geen respons. Op mail naar e-bay krijg ik ook geen antwoord. Wat ongeloofelijk arrogant!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: op welk nummer kan ik iemand van e-bay bellen? krijg geen reactive op mail. waardeloos!!

Heeft U haast?

Er is geen telefoonnummer voor Nederland.

Zoek het in Belgie.ebay.be

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: op welk nummer kan ik iemand van e-bay bellen? krijg geen reactive op mail. waardeloos!!

ik wil me laten uitschrijven,weet iemand hoe ik dat moet doen?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: op welk nummer kan ik iemand van e-bay bellen? krijg geen reactive op mail. waardeloos!!

je account kan je in je instellingen van je eigen ebay opzeggen. geen probleem.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: op welk nummer kan ik iemand van e-bay bellen? krijg geen reactive op mail. waardeloos!!

Bel idd met België, Duitsland of Engeland (welke taal je prefereert) 🙂 Ik ben met mijn nederlandse accounts actief op de Duitse en Engelse sites. Voor mijn ervaring is de Nederlands(talige) hulp non-existent (volgens mij kennen ze het defect systeem niet eens), de Engelse mwah Ok (chat matig) en de Duitse support wel goed, die snappen het daar wel.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord