op 13-12-2012 10:14
Hoi ik heb vorige week 2 tassen verkocht aan ene pers in Duitsland
deze pers vond hem schijnbaar niet echt mooi en heeft ook gelijk een negatieve feedback er neer gezet
Ik dacht dat het altijd een verplichting was om eerst met de verkoper er uit te komen en dan pas een negatieve of een positieve neer te zetten.
Als ik de kans er toe had gehad waren we er ook wel uit gekomen samen.
Mijn vraag is dan ook mag dat allemaal maar zo op ebay?
je moet er toch met mekaar eerst uit zien te komen
lijkt mij
Ik heb zelfs in mijn advertentie staan dat deze tas gebreken heeft dus wist hij er van .
ook staat erbij dat als u dat erg vind dat u dan niet moet bieden.
zie mijn advertenties.
Ik vind het jammer maar zo kunnen ze dus elke verkoper naar de k.... helpen
wat vinden jullie hier van?
op 13-12-2012 12:33
het mag inderdaad, de omstandigheden maakt ebay niet uit! de koper heeft altijd gelijk!
wat ik ervan vind laat zich wel raden! maar ook dat vind ebay niet belangrijk ze hebben hun centjes binnen en verder is het een kwestie van zoek het zelf maar uit! (helaas)
op 13-12-2012 12:34
Zo is het, eBay zegt met andere woorden bekijk het maar lekker!
op 13-12-2012 12:52
heb wel op zijn feedback gereageerd zal wel niet helpen maar toch.
Kunnen de kopers in ieder geval zien dat hij niet eens de moeite heeft genomen tot een oplossing te komen.
op 13-12-2012 13:06
Dat is idd het enige wat u nog kan doen. Gezien uw sterretjes heeft deze persoon ook meteen maar even uw score laten kelderen. Zo werkt het systeem. eBay wil het eerlijk houden, dat is de grootste grap van alles.
op 13-12-2012 13:42
ja eBay heeft humor! (galgenhumor!) stelletje @$^^%#@ zijn het!
ik geef de vertaling er maar niet bij :^O
op 13-12-2012 14:10
De duitse ebay heeft tegenwoordig en dat is nieuw dat je uit verschillende opties kan kiezen zoals een klacht indienen tegen de koper als hij iets doet wat niet eerlijk is er stond bij dat het nieuw is dus wie weet kunnen spreken ze hem er nog op aan
Nou weet ik niet of het waar is maar volgens een koper waar ik een geschil mee had (wat wel onderling is opgelost) kan ebay mee kijken met de mails van verkoper naar koper of andersom.
is dat zo????
op 13-12-2012 14:44
Alle emails via eBay zijn uiteraard onder supervisie van eBay.
op 13-12-2012 14:50
Stasi!
op 13-12-2012 15:18
Denk maar niet dat u enige privacy geniet. Ze hebben niet voor niets een eigen geheime dienst.