annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay factuur betalen

2006nawin
Community-lid

beste mensen ik had iets verkocht via ebay achteraf bleek dat die koper wou niet betalen ik had toen een geschil geopened en netjes afgesloten. maar nu heb ik een factuur van ebay gekrgen dat ik de commitie moet betalen. nu mijn vraag is waarom moet ik een commitie betalen terwijl die transactie is al geannuleerd.


ebay heeft van mijn paypal rekening 19.45 euro afgeschreven hoe kan ik dat terug vragen of hoe kan ik contact opnemen met ebay is er een contact nummer please help.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ebay factuur betalen

het_regent
Community-lid

Wellicht heeft u het geschil op een manier afgesloten waarvoor geen restitutie verkoopkosten geldt maar er zijn ook vele soorten aanbiedingskosten, die krijgt u nooit terug.


Wellicht hebt u daar iets gemist of hebt u zelfs een abonnement zonder het te weten, in ieder geval kunt u eBay niet bellen.


U kunt contact opnemen met de zeer hulpvaardige en onderlegde eBay klantendienst via de Hulp link rechtsboven op elke pagina.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

ebay factuur betalen

Mogelijk heb je per ongeluk aangevinkt dat je het geschil wilt sluiten en dat je het bedrag hebt ontvangen. Ik heb die fout ook wel eens gemaakt. En dan rekent Ebay hun commissie.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord