annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay Nederland bestaat niet meer

Althans, zo lijkt het! Stel ik een vraag, in het nederlands, krijg ik een antwoord retour van no.reply@ebay.com in het engels. Lekker helder! (zeker als je geen engels kent)

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Re: Waarom geen automatische doorlink naar ebay.com?

@tundraverde

De indexering van de google zoekmachine ligt niet aan marktplaats of aan ebay maar aan de link populairiteit, unieke hits, backlinks, schone html code en veel meer (op de stanford site staat het volledige verslag van hoe google in zijn basis werkt) dit ligt puur aan de advertenties en adverteerders zelf.

Op ebay heeft m'n winkel een google pagerank van 2 op marktplaats na jaren actief te zijn staat de pagina met alle items nog steeds zonder pagerank dit ligt aan mezelf en niet aan marktplaats of ebay.

Sommige pagina's zullen zonder moeite een pagerank van 0 halen dan betekent het gewoon dat er in korte tijd veel unieke bezoekers gekomen zijn in de tijd dat de pagerank gepeild werd en verliest de pagina vrijwel na 3 maanden de pagerank ook weer (is dan wel 3 maanden vindbaar geweest)

En als je makkelijk vindbaar wil zijn op ebay.com of .co.uk dan zit er niks anders op dan daar je spullen aan te bieden.

Dat dit niet automatisch gebeurd komt mede door de grote prijsverschillen van de sites.

Er is al eens een draadje over geopend en de moderator van de forums zegt erover in discussie te zijn dus wie weet gebeurd het ooit

Lees hier: http://community.ebay.nl/topic/Verkopen/Vraagje-Aan-Ebaynl/1900001150

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 11 van 12
laatste antwoord

Re: Waarom geen automatische doorlink naar ebay.com?

zelf was ik er niet opgekomen.

Bericht 12 van 12
laatste antwoord