annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weer betalen voor plaatsing

We mogen weer betalen voor de items die we er in zetten.

Zijn de verdiensten met de verkoopcommissie niet genoeg ?

Zielig !

En.... geen bericht vooraf gehad.

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Weer betalen voor plaatsing

Nu is er weer gezeur met de afbeeldingen. Dat betekent dat ik voor alle veilingen op zoek moet naar nieuwe afbeeldingen.

 

Mijn indruk is toch echt dat Ebay geen belangstelling meer voor me heeft en alleen maar bezig is om particuliere verkopers weg te pesten.

 

Dank je wel voor dit meedenken met een verkoper. En de markt is slecht, en de kosten zijn hoog voor plaatsen, en paypal is te duur en nu weer de afbeeldingen.

 

Ebay id Rupsje nooit genoeg.

Bericht 21 van 23
laatste antwoord

Weer betalen voor plaatsing

Ineens plaatsingskosten zonder voorafgaande waarschuwing! Hartstikke illegaal, lijkt me zo. Daar ga ik niet mee in zee, ze zien maar. Ebay raakt zo alle klanten kwijt, handig om je site op te blazen. En dan ook nog in een tijd waarin heel veel mensen het financieel moeilijk hebben; juist zulke mensen zullen op verkoopsites als eBay hun spulletjes verpatsen om nog wat centen bijeen te schrapen, zoals je vroeger naar de pandjesbaas ging. Zeer onsympathiek, deze laagbijdegrondse handelwijze. Ik verwijder eBay definitief uit mijn favorieten.

Bericht 22 van 23
laatste antwoord

Weer betalen voor plaatsing

Een tijd geleden hebben ze van Ebay een bericht doen uitgaan dat de plaatsingskosten die toen gerekend zijn, zouden worden terugbetaald.

 

Maar ik wacht nog steeds.

Ik heb ze zelfs een bericht gestuurd met de vraag of ze dat dan ook nog eens keer zouden willen gaan doen......beloven is 1 ding, maar nakomen echt iets anders.

 

Dat bericht hebben ze niet eens beantwoord hahahahaha!

 

De mensen die deze zaakjes regelen voor Ebay zijn niets meer of minder dan een stel gladde oplichtertjes die maar wat roepen zonder dat ze ook daadwerkelijk maar ene moer geven om ons.

Prima, het was bij mij maar een bedrag van een paar euro, dus ik kan er geen deuk op vallen.

Maar het is natuurlijk om jezelf te bescheuren dat een bedrijf van deze grootte zich voor een paar euro een DIEF laat noemen.

 

Ongelofelijk ook dat ze zulke ontzettende incompetente randdebielen in dienst hebben 🙂 

 

 

 

 

Bericht 23 van 23
laatste antwoord