annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

EbaykostemEbaykosten

Als beginnend top winkelier breng ik deze maand, meer dan 50% van mijn inkomsten naar Ebay. Gelukkig kreeg ik nog kortting anders was het 70 %. Ik klaag niet, want ik vang deze kosten op met mijn discogs en bol.com verkopen. De enige reden ,dat ik nog een tijdje bij ebay blijf, is dat het heel veel werk heeft gekostt om bijna 2000 artikelen er op te zetten, toen die erop stonden,kwam mem ineens met de nieuwe tarieven. ik hoor graag van collega's hoe die hier over denken !
Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

EbaykostemEbaykosten

Die zijn al vertrokken.

Bericht 2 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

Hoe komt u aan 50%? Dat is wel erg veel.

Ik heb vorige maand 9% betaald.

Bericht 3 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

Inkomsten 84 euro ebaykosten 45 euro. (Met korting).

Bericht 4 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

Dat is eigenlijk de moeite niet.

Wel vreemd dat u zoveel moet betalen. Waar bestaan de kosten uit?

Bericht 5 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

Kosten topwinkel. 39,50 en rest commissiekosten
Bericht 6 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

Dan is het te verklaren.

Meer verkopen is de oplossing.

Bericht 7 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

of de winkel sluiten en alleen spullen aanbieden, waarvan je kunt bedenken, dat ze ook verkocht gaan worden. In het wilde weg spullen aanbieden heeft weinig zin, lijkt mij.

Bericht 8 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

ik ben al 8 jaar bezig op ebay. Het in het wilde weg spullen erop zetten is niet  op my toepasbaar. mijn specialiteit is cd's

vergeleken met de zelfde soort winkels verkoop ik heel weinig, waar het aan ligt  kom ik niet achter. Sinds ik een top winkel( nu een maand) heb is de handel ingestort, maar de ebaykosten relatief gestegen. Ik kom vanuit een basiswinkel en dat ging vrij goed .

Ik zou wel terug willen naar de basiswinkel, maar dat mag dan weer niet. miscchien heeft iemand een tip !

Bericht 9 van 18
laatste antwoord

EbaykostemEbaykosten

Begin opnieuw met een andere id of zoek een andere site. Velen gingen u voor.

Bericht 10 van 18
laatste antwoord