annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoop topwinkel

Als particulier verkoper werd ik door eBay aangemerkt als zakelijk verkoper: Nu als zakelijk verkoper met topwinkel van bijna 40 euro per maand. U raad het al verkoop volkomen ingestort ! We houden nog even vol, maar eBay dit lijkt nergens op.


Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Verkoop topwinkel

Ik ben het met u eens dat u zelf het beste weet of u particulier of zakelijk verkoper bent.

Hoe werd u door eBay aangemerkt? Was dit een voorstel of een verplichting.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Verkoop topwinkel

eBay wil uiteraard meer geld verdienen, maar dan vooral vaste, redelijk voorspelbare inkomsten. Daarom dwingen ze particuliere aanbieders met veel aanbiedingen om zakelijk te worden. Er zijn er inderdaad die 1000den aanbiedingen hebben/hadden. eBay kijkt volgens mij naar het totaal aantal aanbiedingen en het totale bedrag van aanbod voor hun definitie van 'zakelijk' en 'particulier'.

Dat je op de veilng meer verkoopt is logisch, minder concurrentie. Het zakelijk aanbod is vele malen groter dan het veilings-aanbod, zelfs toen er nog geen plaatsingskosten waren (hoewel het toen snel naar elkaar toe liep). Voor kopers staat het zakelijk aanbod synoniem voor 'duur', en het veilingsaanbod synoniem voor 'koopjes'.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord