op 25-11-2013 22:12
Hallo,
Ik heb via ebay mijn laptop verkocht. De laptop heeft hier altijd prima gewerkt. Anders zou ik hem natuurlijk niet verkopen.
De koper heeft de laptop bij mij thuis bekeken, is akkoord gegaan en heeft hem ook betaald een meegenomen.
Nu, 2 dagen later claimed hij ineens dat de laptop niet werkt. Over wat het probleem precies is is hij vaag. Eerst was het probleem dat windows zijn wifi-wachtwoord niet onthield maar een paar berichten later viel de laptop volgens hem steeds uit. Dit vind ik vreemd, daar de laptop dergelijke problemen hier nooit vertoond heeft. Ik heb de laptop dagelijks gebruikt en voordat ik hem verkocht heb ik de laptop uitgebreid getest. Hoewel er in mijn advertentie staat dat ik geen retourzendingen accepteer, wilt hij hem wel terug brengen. Toen ik meer informatie vroeg over wat het precieze probleem was, werd hij boos.
Iemand een idee wat mijn verplichtingen in deze zijn en wat ik hier mee aan moet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-11-2013 23:18
Oude apparaten nooit verplaatsen, daar kunnen ze niet tegen, net als oude mensen.
U hebt verkocht onder de niet goed geld kwijt garantie, maar om die te kunnen volhouden moet u sterk in de schoenen staan.
op 25-11-2013 23:18
Oude apparaten nooit verplaatsen, daar kunnen ze niet tegen, net als oude mensen.
U hebt verkocht onder de niet goed geld kwijt garantie, maar om die te kunnen volhouden moet u sterk in de schoenen staan.
op 25-11-2013 23:57
Thanks voor je reply.
Ja, de laptop terug nemen doe ik sowieso niet want ik vertrouw het niet. In het eerste bericht gaf hij aan nog geen problemen met de laptop te hebben ondervonden, maar dat hij alleen het wachtwoord voor z'n draadloos internet steeds opnieuw moest invullen en of ik hem daar bij kon helpen. Vervolgens wilde hij de laptop ineens terug brengen omdat hij steeds uitviel. Beetje vreemd.
Ik bewaar zijn berichten wel als bewijs. Een beetje vreemd is het wel, haha.
op 27-11-2013 14:27
Pas maar op, zodadelijk word u ook afgeperst. Van eBay mogen kopers verkopers chanteren!