annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal aankoopbescherming van 45 naar 180 dagen

Hoi ik wil graag meningen van andere mensen horen zo ver hier nog mensen op zitten. 

 

Paypal gaat de kopersbescherming veruimen van 45 naar 180

 

Het zit zo ik verkoop winterjassen van het merk nickelson met deze veruiming zouden kopers dus naar de winter kunnen zeggen jas is niet mooi is nep pas niet en ik wil mijn geld terug

 

Als dit zo is met paypal hebben ze dus gratis jassen gehad en kunnen dragen met de winter en kunnen ze deze naar de winter weer terug sturen door het openen van een geschil.

 

Mijn vraag aan jullie wat vinden jullie hiervan of is het zo dat het alleen geld voor artikelen die niet aangekomen zijn?

 

Als het zo is dat het voor alles geld dan is het natuurlijk te gek voor woorden je bent dan pas zeker van de verkoop naar 180 dagen

Ook zal hier van veel misbruik van gemaakt worden dat doen de mensen nu al met die 45 dagen

 

 

Voor mij is het dan einde paypal

 

zou graag jullie mening willen horen .

 

groetjes

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: PayPal aankoopbescherming van 45 naar 180 dagen

Als je PayPal gebruikt met een creditcard heb je nu al 180 dagen geld terug garantie en voor sommige kaarten zelfs 360 dagen.

Het gratis winkelen met PayPal is een welbekend verschijnsel.

Voor PayPal geldt de eenvoudige regel: als koper ja, als verkoper nee.

 

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: PayPal aankoopbescherming van 45 naar 180 dagen

klopt wij hebben nu een paar claims via paypal waar de 100% kunnen aantonen dat we de goederen verzonden hebben, maar toch beslist paypal steevast in het voordeel van de koper. Zelfs met trackinggegevens die 100% bevestigen dat koper de goederen heeft ontvangen.

 

Paypal = politieagent en dief  op hetzelfde ogenblik.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: PayPal aankoopbescherming van 45 naar 180 dagen

Ook vraag ik mij af hoe je in godsnaam nog naar een half jaar moeten weten wie zij of hij was dan moet je dus voor een half jaar bonnen bewaren van de track and trace codes en ook alle emails enzenzenz

 

Ik vind het echt te schandalig en te gek voor woorden volgens mij zijn ze bij paypal een beetje aan het doordraaien dit is toch niet te doen

 

Ik zal ook geen betalingen meer via paypal accepteren alleen nog via de bank. 

 

Alles word voor de koper uit de kast gehaald net als dat nieuwe domme strenge beleid van ebay en voor de verkoper word totaal helemaal niets gedaan.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: PayPal aankoopbescherming van 45 naar 180 dagen

Oplossing is nochtans simpel. Niets meer op Ebay aanbieden. De verkoop op Ebay stelt toch niets meer voor. Veel verlies doe je er niet mee.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord