annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper meld mij onterecht bij ebay en laat negatieve commentaar

marsanel002
Community-lid

Hallo,


Ik ben sinds 2008 lid van ebay, veel gekocht en verkocht en nog NOOIT negatieve of zelfs neutrale feedback. Midden december verkoop ik meerdere artikels aan dezelfde persoon.Vanaf de dag van zijn betaling begint hij al te klagen dat hij pakket dringend nodig heeft. Vermits ik al nattigheid voel, verstuur ik het pakket via getraceerde post. Koper blijft beweren dat hij pakket niet ontvangen heeft en zelfs na mededeling tracknummer bpost waar duidelijk staat dat pakket afgeleverd is en getekend, blijft hij beweren dat hij het niet heeft. Hij is niet die persoon zegt hij, kent dat adres niet.... Dreigt negatieve feedback te laten als ik neit terugstort op ander rekeningnummer dan rekeningnummer van waar betaling komt<. Ik meld dat aan ebay, geen reactie, nochtans staat in policy dat dreigen met negatieve feedback niet mag. Kort nadien opent koper geschillen wegens niet ontvangen en meld mijn account. Ik had ondertussen al contact genomen met de costumer service en hen alle bewijzen bezorgd per mail : ingescand rekeninguittreksel met naam en adres koper en in mededeling had hij dan nog duidelijk zijn username op ebay vermeld, duidelijker kan niet dacht ik. Verder bewijs printscherm bpost dat klant pakket heeft afgehaald en copie van scherm handtekening afhaling. Maar ebay zegt niets te kunnen doen zolang koper geschil niet sluit en heeft mijn account geblokkeerd. Dit kan toch niet !!!! Heb ondertussen bij bpost klacht ingediend tegen de klant en ga officieel bewijs vragen dat hij wel degelijk pakket afgehaald heeft. Ben eveneens van plan verdere stappen te ondernemen, maar vraag me af waar ik best klacht neerleg. zijn er nog mensen die dit hebben meegmaakt ? Wat kan je er aan doen ? Waar kan je terecht om je account te laten zuiveren en je onschuld te bewijzen ???? Alvast bedankt !

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Betreft: Koper meld mij onterecht bij ebay en laat negatieve commentaar

het_regent
Community-lid

Iedere verkoper loopt een keer tegen een lastige koper aan, het is niet te vermijden. Ik zie dat het om luttele euro's gaat, die had u beter kunnen terugstorten op eerste aanvraag al was het maar om de huidige ellende te omzeilen.


Bij eBay heeft de koper nu eenmaal altijd gelijk, ook als die dat niet heeft zoals u zelfs kan aantonen. Daarenboven, voor de zekerheid, heeft de verkoper bij eBay altijd ongelijk.



Vraag eBay wat u moet doen om uw account weer te kunnen gebruiken en volg precies de aangegeven procedure. Denk niet zelf na, u hebt nu eenmaal te maken met een rigide entiteit. Als blijkt dat het allemaal niet helpt, begin dan opnieuw met een nieuwe account of houdt het voor gezien.



Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Betreft: Koper meld mij onterecht bij ebay en laat negatieve commentaar

abeldoorn
Community-lid

heeft deze koper met pay-pal betaald?


(indien niet, dan kan je die negatieven zo kwijt zijn..)

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Betreft: Koper meld mij onterecht bij ebay en laat negatieve commentaar

valeriebelgiangirl
Community-lid

Hoi Ik heb met hetzelfde te maken met een koper die zogenaamd een steen in zijn pakket ontvangen heeft en ik het GELD Niet ontvangen heb... dus ben nu met advocaat bezig. Italiaanse koper. Het is idd vervelend maar Ebay kan niet veel doen . De negatieve feedback is een uiting van frustratie en het enige wat je kan doen is er een commentaar aan toevoegen.


Ik ben er ook ZIEK van. succes

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Betreft: Koper meld mij onterecht bij ebay en laat negatieve commentaar

ronaldo_18
Community-lid

hallo ook al meegemaakt toen de koper wist dat het pakje aan zijn postbus werd aan geboden had ik een negative feedback. hij had het pakje nog eens niet thuis.


ebay doet natuurlijk niks


 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord