annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 50 !

Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 50 euro !!

Dit terwijl de kosten voor bieden vanaf gratis zijn. Ook heb ik niks verkeerd gedaan, sterker nog ik doe iedere dag de niet verkochte itemser weer op nieuw opzetten (gratis altijd)

Wat is er met ebay aan de hand? Neem aan dat er bij hun iets fout zit, maar zo is het niet leuk meer!

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 5

vanaf 11-09-2013 worden er kosten gerekend voor het plaatsen  van advertenties boven de 75 stuks. Er is bericht van gekomen via Ebay.  Kijk bij plaatsingskosten, daar staat precies hoeveel de kosten bedragen. Het is een flinke domper, of Ebay heeft geld nodig, of ze proberen op deze manier minder aanbiedingen op de site te krijgen van dezelfde aanbieder.

De kosten kunnen flink oplopen.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 5

Een aantal jaren geleden moest je ook plaatsingskosten betalen, men betaalde voor elk product 10 cent geloof ik. Het was destijds nog interessant om een winkel-optie te pakken, deze was geloof ik 1,95 per maand, gratis aanbieden maar hogere commissie tot men dit ook ging verhogen naar 9,95 per maand en per transactie geld ging vragen.

Toen er minder werd aangeboden op Ebay is men naar de gratis plaatsing gegaan en nu sinds 2 dagen zitten we blijkbaar weer ergens tussen-in.  Het is wel een manier om te zorgen dat je A) geld binnen krijgt en b) men bewuster aanbiedt en C) een heleboel verkopers stoppen.

De tijd zal het leren en mijn stille hoop is dan ook dat het plaatsen weer gratis wordt.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 5

De plaatsingskosten zijn 11-09-2013 pas savonds aangepast !! Ik heb ze daarop gewezen dat het op de site nog gewoon gratis was.. Maar toch gewoon betalen want ik had het kunnen weten omdat er in augustus al eens een mailtje was gestuurt..

Heb ook een reactie van iemand gehad die zo bijna 1800 euro kwijt is !

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 5

d) op de Belgische ebay aanbieden 🙂

Denk dat ik daar voor kies, daar zijn de plaatsingskosten nog 0

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 5

Ik ben de boot in gegaan voor 3600€.

300 - 500 advertenties met automatiserings regels.

 

Normaal elke maand een bedrag van 30 a 100 euro wat ik moet betalen nu ineens 3600€.

Ik ben er vandaag pas achter gekomen na 3 weken, tel uit je winst ebay.

 

Ik heb nooit een mail gehad en heb ook geen meldingen op ebay gelezen/zien staan.

Iemand tips wat te doen want dit slaat nergens op.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 5

Gewoon niet betalen en accepteren dat jouw tijd op ebay klaar is.

 

Ze zullen jouw account blokkeren.

Ze zullen jou via louche incasso buro toch proberen te overreden ( lees bedreigen) om toch maar te betalen.

 

Wat ze niet zullen doen, is het doordrijven tot een kantonrechter, want die veegt hun verhaal direct van tafel.

Neem in ieder geval even contact op met een rechtsbijstand verzekering ( als je die hebt ) en anders even juridisch advies inwinnen.

 

Vaarwel.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord