annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe zie je ontvangen betalingen met nieuwe betalingssysteem?

Sinds vanochtend vroeg (maandag 12/7) is ook mijn account omgezet naar het nieuwe betalingssysteem van eBay.

 

In de loop van de dag heb ik een aantal transacties in mijn Verkopershub/betalingen gekregen, maar dat zijn alleen maar verkoopcommissies op verzendkosten. Geen enkele normale betaling is zichtbaar en ook geen verkoopcommissies over het artikel zelf.

 

Is dit normaal? Kost het eBay meer tijd om die andere transactietypes zichtbaar te maken?

 

Kan het te maken hebben dat het alleen maar transacties betreft  van voor de omzetting naar het nieuwe betalingssysteem? Op zondagavond zijn er namelijk een aantal veilingen afgelopen, daarna heb ik geen verkopen/einde veilingen gehad.

 

groet, flynnboy

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Hoe zie je ontvangen betalingen met nieuwe betalingssysteem?

De kosten zijn flink gestegen. Op 12 juli een product verkocht. De totale verkoopwaarde bedroeg 265$ (excl. btw, internationale zending naar de V.S.). kosten: $61,76. Oftwel 23,3%.

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Hoe zie je ontvangen betalingen met nieuwe betalingssysteem?

Gewoon overstappen op Etsy. Daar betaal je maar 5% commissie en je kunt zelf bepalen hoe je betaald wordt. EBay is aardig de weg kwijt. 3,99% extra commissie voor een verzending buiten de EU. Goed bezig, zo zullen ze niet veel leden overhouden.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord