annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe stel ik " eBay beheert betalingen" in ik kan nergengs een link

Hoe stel ik " eBay beheert betalingen" in ik kan nergengs een link vinden omdat te doen, en de link die juliie gestuurd heb werkte niet

groetje Jo (evielke1)

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Hoe stel ik " eBay beheert betalingen" in ik kan nergengs een link

tegen precies dit probleem loop ik ook aan. En ondertussen zit mijn verkoopaccount al op slot (kan niets meer plaatsen).

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Hoe stel ik " eBay beheert betalingen" in ik kan nergengs een link

Niet te doen dit. Zelfde probleem. Fix dit eBay!!!!

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Hoe stel ik " eBay beheert betalingen" in ik kan nergengs een link

Ik ondervindt hetzelfde.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Hoe stel ik " eBay beheert betalingen" in ik kan nergengs een link

hallo,

 

volgens mij is het meest simpele om terug te gaan naar een bericht van ebay in de ebay inbox of eigen mailbox.

Daar zit een link in. Als het goed is, heb je de afgelopen maanden veel van dat soort berichten gehad en als dat niet werkt, kun  je ook even bij de aanbiedingtemplates kijken. je kunt geen advertenties meer plaatsen zonder ebay pay te accepteren en dat zal dan waarschijnlijk ook in de opmaak ff aangevinkt moeten worden. In mijn ads staat acceptatie via PP en bank aangevinkt. Het vinkje voor ebay pay bestond nog niet.

Dat zal ik ook wel moeten aanpassen.

 

maar als je gewoon ads kunt plaatsen, dan is ebay pay er al in opgenomen. tenminste , dat zou zo moeten zijn: wie niet geaccepteerd heeft, kan niet meer verkopen en dat begint bij plaatsen. Dat gaat dan niet meer.

Als je wel kunt plaatsen, heb je ebay pay wss al geaccepteerd. Dan hoef je ook niks meer "aan te vinken" want je kunt alleen maar via bank betalingen ontvangen. De koper kan alles gebruiken, credit card, bank, pp wat dan ook. Alleen de verkoper niet.

Het enig dat je dan nog bij je profiel moet instellen is, de frequentie waarin je uitbetaald wilt worden.

 

Groeten en succes,

Roger

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Hoe stel ik " eBay beheert betalingen" in ik kan nergengs een link

oh ja, 1 ding vergeten: ebay links doorsturen werkt niet, want die linken door naar iemands eigen account. 

Je moet dus wel je eigen links uit een mailbox gebruiken.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord