annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Directe betaling bij Nu Kopen

Een potentiele koper wil iets aanschaffen maar heeft verzocht of hij een paar dagen mag wachten met de betaling. In betreffende advertentie bij betaling uitgevinkt dat er direct betaald moet worden via PayPal. Koper beweert echter nog steeds dat er geen andere optie is dan meteen betalen. Ik heb alle stappen nogmaals doorgelopen en overal is direct betalen uitgevinkt. Een suggestie van koper was om de verzendopties aan te passen naar geen internationale verzending maar ik vraag mij af of dit de oplossing is. Heeft iemand hier ervaring mee of kan een tip geven?

Alvast bedankt.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Directe betaling bij Nu Kopen

Pas op,dat je geen problemen krijgt met deze koper,die blijkbaar nog niet het geld heeft.

Waarom moet jij het aanpassen,als de potentiele koper meteen betaalt is er toch geen probleem.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Directe betaling bij Nu Kopen

Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk, ik ga hier voortaan niet meer op in. Uiteindelijk heeft iemand anders het gekocht.

Ik vraag mij wel nog steeds af of je bij 'Direct kopen' altijd direct moet betalen zoals werd beweerd. Je kan toch altijd nog verkoper vragen om een factuur te sturen met de exacte verzendkosten? Dan kan ik deze aanpassen voordat er betaald wordt. Ik heb bij de advertentie standaard de hoogste verzendkosten staan. Bij de tekst staat een indicatie van de verzendkosten en dat zij mij vooraf kunnen benaderen voor de exacte verzendkosten. Als deze minder zijn, betaal ik terug via PayPal. Dit doe ik om er niet zelf bij in te schieten omdat de meesten toch direct betalen via PayPal en ik dan niet achteraf nog een factuur moet sturen.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord