annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Commissie kosten

Heb je recht op teug gave van de commissie kosten die je hebt betaald aan Ebay, als de klant de artikelen terug stuurt?

Stel je verkoopt iets van 250 euro dan betaal je Ebay rond de 25 a 30 euro, en wat als de klant er op staat dat ze het hele bedrag terug wilt hebben, moet je dan uit eigen zak hier verlies nemen?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Betreft: Commissie kosten

Voor deze en andere vragen omtrent geld terug kunt u het beste de financieel uitstekend onderlegde eBay klantendienst raadplegen. Bereikbaar via de Hulp-link rechtsboven elke pagina.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

zie antwoord in ander draadje, en alleen terug betalen als de klant de goederen op haar kosten terug stuurt!

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

De klant heeft de goederen op haar eigen kosten terug gestuurd, het gaat er mij om, op wat verhaal ik de 10% commissie kosten die ik aan Ebay heb betaald

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Is het alweer 10%?

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

als de klant per bank heeft betaald het vinkje weg halen bij het feit dat de klant heeft betaald. dan een geschil openen wegens niet betalen en na 4 dagen weer sluiten en ebay betaald de verkoopcommisie terug. Is er per pay-pal betaald heb je pech, je kan dan een geschil/annulering openen maar als de klant niet reageert of op afwijzen klikt, ben je ook je geld kwijt. Dat dus alleen doen als er met pay-pal is betaald.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord